יום שני, 23 באוקטובר 2017

שושי נוי - גרפיקה המביאה מזור לנפש

שושי נוי - גרפיקה המביאה מזור לנפש
"אות לאות תביע אומר " 23.10.2017  בין 13:00 ל 14:00



בשעה השלישית בין 13:00 ל 14:00 נארח את הגרפיקאית והמעצבת עוסקת בעיצוב גרפי מזה כ- 25 שנה. שושי מעידה על עצמה:"אני פרפקציוניסטית טיפוסית בת מזל בתולה".

עיצוב, לדעתה, זה עניין של טעם אישי. יחד עם זאת הצלחת העיצוב נעשית על ידי הבנת העסק לעומקו. כל המתבונן בעיצוב יש לו דעה שונה ולכן יש להיות מאד יצירתי על מנת לקלוע לטעמו של הלקוח. שושי מתמחה בעיצוב לוגואים, פליירים, שלטי חוצות, תערוכות, כנסים, פרסום, הזמנות לאירועים ועוד…
הקשבנו לסיפוריה המעניינים של שוש וטעמנו מעט ממפת עץ החיים הקבלית שלה.

על מפת עץ החיים של שושנה:
מפת עץ החיים הקבלית - שושנה נוי
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
שושנה , כמו כל אדם הגעת לעולם עם ייעוד ותיקון.
שושנה , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי.

ייעודך הוא מספר המלך שלך המספר כי ההצלחה וההישגים נובעים במיוחד מיוזמה. עליך להתגבר על החשש והפחד מלהיות עצמאי. עליך ליזום "יציאה" אל עבר הלקוח. עומדות בפניך כל האפשרויות הקיימות ביקום להצליח. מומלץ ליזום ולקטוף את המתנה הגדולה שקיבלת.
מומלץ לקחת אחריות ולסמוך על עצמך.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  מזל בתולה הקורא לך להיות אבירה במסגרות ותהליכים. אדם יציב, דייקן, אנליטי וביתי. אדם שמרן,  קפדן, מתמיד, ריאלי, יורד לפרטים, נאמן ובעל נטייה להיות עובד מצטיין. משקיען בתעסוקה ובכל הקשור לבית, מחובר לאדמה ולמציאות, חי בגבולות וחוקים. אדם עקבי, מסודר, מאורגן, אוהב ניקיון, סבלן ובעל משמעת עצמית. אדם בעל כוח רצון, נחוש, יעיל, הנוטה ללכת על בטוח. אדם הנוטה לפועל למען החברה.

השר הוא מספר שמך הפרטי הקורא ללכת בראש ולהיות "ראש לאריות" ולא זנב לשועלים. ייעודך ללמוד במטרה ללמד את העולם ולהעניק ליקום מהידע העסקי והרוחני שלך. עליך לפתח יכולות להתחיל התחלות חדשות. לפתח את יכולות המגנוט הטבעי הקיים בך למימוש ייעודך. עליך לפתח את יכולות ההמצאה המדהימות הקיימים בך, להיות אדם יוזמתי ויצירתי ללא הפסקה. עליך להיות מקורית, מיוחדת ולא שגרתית ולפתח יכולותיך הטבעיות.

השירים שהושמעו בתוכנית:
שלמה ארצי - אהבתיה
שלמה ארצי - שיר בבוקר בבוקר (פתאום קם אדם)
שלמה ארצי - אני נושא עימי
שלמה ארצי - אומרים ישנה ארץ



                                                  כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה