יום שני, 12 בפברואר 2018

מחושך הבור אל האור והדרור עם שי קאופמן ויעל פפר

מחושך הבור אל האור והדרור עם שי קאופמן ויעל פפר

"אות לאות תביע אומר" 12.02.2018 בין 11:00 ל 14:00
עם שי קאופמן, מורה דרך – מנטור ומרצה לאנשים המעוניינים בפריצת דרך אישית ועסקית ועם יעל פפר, אחת מנשותיו של גואל רצון, כיום סופרת שכתבה את הספר "גאולה מרצון", מרצה, מובילת דרך ומדריכה לשיפור פני החיים.  יעל פורצת גבולות, מובילה אנשים להצלחה ומלמדת אותם כיצד "לחיות בחירות מתוך נסיבות חיים".

בשעתיים הראשונות של תוכניתנו, בין השעות 11:00 ל 13:00 שמחנו לארח את שי קאופמן, מורה דרך – מנטור ומרצה לאנשים המעוניינים בפריצת דרך אישית ועסקית.

שי מספר:"עד לפני 8 שנים חייתי למראית עין חיים רגילים. בעל משפחה ומנהל בכיר בשוק המזון.  אך מתחת לפני השטח הדברים היו שונים. קרוב ל-40 שנה חייתי עם סודות גדולים ואפלים. יום אחד קרה משהו שגרם לי להתחיל לדבר".

מאז שי מזמין מאזינים לעלות יחד איתו לרכבת ההרים המטורפת של חייו ולהאזין להרצאה סוחפת, מטלטלת ומעוררת השראה. הרצאה המעבירה את המאזין חוויה רגשית ומעצימה. הרצאה הנותנת  כלים חדשים להתבוננות, לביצוע שינוי ופריצת דרך בחיים.

שי מוסיף ואומר: "אני מרגיש שליחות פרקטית לספר על הדברים שעברתי, במקומות שאחרים מתקשים לדבר עליהם ובמיוחד להיחשף ולתת כלים להתמודדות בקושי וצמיחה לדרך חדשה. אני מרגיש תשוקה לשליחות של הושטת יד לאחר, הסובל ולא יודע מה לעשות. אז שידע.... הוא לא לבד וביחד אוכל לעזור".

הקשבנו לסיפוריו של שי, למדנו מתובנותיו והבטנו במפת עץ החיים הקבלית שלו.

בשעה השלישית של תוכניתנו, בין השעות 13:00 ל 14:00 הצטרפה לשי יעל פפר. יעל פפר אחת מנשותיו לשעבר של גואל רצון ששהתה עימו 15 שנה.

יעל פפר, כיום מרצה ומובילת דרך ומדריכה לשיפור פני החיים.  ליעל ניתנה העוצמה והכוח האמיתי להניע את חייה ובדרך להשפיע על רבים בקרבתה. ארבעה חודשים טרם מאסרו של גואל רצון, עזבה יעל את הכת של גואל ועברה להתגורר עם שמונת ילדיה בעיר מקסימה בשפלה. סמוך למושב קדרון, מקום הולדתה. מרגע עזיבתה – יעל פרצה גבולות, כתבה את הספר "גאולה מרצון" ומובילה אנשים להצלחה ומלמדת אותם כיצד "לחיות בחירות מתוך נסיבות חיים".

הקשבנו לסיפורה של יעל ולמדנו על שיתוף הפעולה בין שי ליעל. שי ויעל מדברים בגובה העיניים, נחשפים עד עמקי נשמתם, מספרים על השיתוק הפיזי והמנטאלי שעברו ועל הריצה מחושך הבור אל החופש והאור שאחרי השיתוק.

למעשה שי ויעל מגשימים בפועל בחייהם את אמרתו של חוזה מדינת היהודים בנימין זאב הרצל שאמר וכתב "אם תרצו אין זו אגדה". כמובן שהתבוננו מעט במפת עץ החיים של יעל.

על מפת עץ החיים של שי קאופמן:
מפת עץ החיים הקבלית - שי קאופמן
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
שי , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
שי , כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלו. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלו. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמו הפרטי .

ייעודו הוא מספר המלך שלך [מס' 2 =מיסוד המים= המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל סרטן, בטארולוגיה קלף הכוהנת הגדולה]. הקורא לו להיות מלך בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. להיות רגיש, עדין, ותרן. להיות חברותי, שקט, מופנם, אמפאטי, שקול וצנוע. לזרום ולהתאים עצמו לאחרים. להיות מכיל, מטפל ותומך. להיות אדם מעודן, נעים, דיפלומטי, מפנק, מעניק ושקט. אדם רגיש, מתחשב, אדיב, אחראי ודייקן. אדם זהיר, יסודי, יציב, מסודר, מסור ונאמן. אדם רציני, שמרן, שקדן, תרבותי, שומר ומגן על משפחתו,

מספר 2 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתוארת מרים, מתאר את הרגש האימהי הפועם בכל אם ואחות, המסמל את האהבה ללא תנאי לבני האדם בכלל ולמשפחה בפרט. כפי שמרים הגתה את הרעיון לשים את משה בתיבה על מנת שלא ישליכהו ליאור – שלא יהרגו אותו.  

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי [ מס' 33 =מיסוד האדמה= המשויך לספירת דעת הנסתרת]  – מזל שור  הקורא לו להיות אביר בתחום האומנות והתרבות. אדם יציב, בעל יכולת התמדה, נחוש ודבק במטרה. אדם יעיל. אדם אשר המשפחה חשובה לו מאוד, מטפל ודואג למשפחה, מעורב חברתית, אדם המעניק הכול לילדים, שואף לצדק, איזון והרמוניה.

השר הוא מספר שמו הפרטי [מס' 4 =מיסוד האדמה= המשויך לספירת בינה המסמל  באסטרולוגיה את מזל בתולה, בטארולוגיה קלף הקיסר]. הקורא לו להיות שר במסגרות ותהליכים. אדם בעל כוח רצון, נחוש, יעיל, הנוטה לפעול למען החברה.

המשפיע התנכ"י "יהושע" מתאר אדם כפי שמתואר יהושע במקרא כמנהיג פיזי שידע להפוך באמצעות תהליכים רעיון להצלחה. 

על מפת עץ החיים של יעל פפר:
מפת עץ החיים הקבלית - יעל פפר
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 9 =מיסוד האש= המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל טלה, בטארולוגיה קלף הנזיר]. המספר עלייך שאתה מלכה בהוראה והעברת מידע. אדם המוביל דרך בכל תחום, יש והולכים אחריו באש ובמים. הפוטנציאל שלך להיות המורה האוניברסאלי. אדם בעל נתינה ללא גבולות, ובעל רוחב לב אין סופי. אדם חכם, מחונן, בעל ידע עצום. אדם בעל יכולות בלתי רגילות, אדם  בעל יכולת להמציא ול"ברוא מציאות". אדם בעל יכולות מגנוט. אדם הישרדותי. אדם שתכונתו הדומיננטית היא מנהיגות. אדם הזקוק למרחבים וחופש. אדם המאמין בכוחו, מאמין בעצמו, אופטימי, הישגי ומנטאלי. לוחם טבעי.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 1 =מיסוד האש= המשויך לספירת דעת הנסתרת]   -  מזל אריה הקורא לך להיות אבירה ברעיונות. מנהלת ועצמאית. יש לך פוטנציאל לעמוד על במה ולהעביר ידע. להפגין בטחון עצמי. להיות אדם מוחצן, שאפתן ויצירתי. לקבוע מטרות ולהשיגן. להיות אדם ממוקד מטרה, יוזמתי, נמרץ, נחוש, מעשי, פעלתן, חרוץ ואיש ביצוע. להיות אדם יעיל, יצירתי ומוכשר. לפתח כישורים וורבאליים. להיות אדם בעל כריזמה אישית. אדם אדיב, כישרוני.  להקים מסגרת משפחתית החשובה לקבלת הכרה ולמימוש ייעודך.

המשפיע התנכ"י "שרה" - מתאר אדם כפי שמתוארת שרה אימנו מתאר את האמא הראשונה, מסמלת את פריצת הדרך לעם העברי – היהודי. ובתנ"ך כתוב: וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל-אַבְרָהָם, אַל-יֵרַע בְּעֵינֶיךָ עַל-הַנַּעַר וְעַל-אֲמָתֶךָ--כֹּל אֲשֶׁר תֹּאמַר אֵלֶיךָ שָׂרָה, שְׁמַע בְּקֹלָהּ:  כִּי בְיִצְחָק, יִקָּרֵא לְךָ זָרַע. [בראשית כ"א י"ב]
שרה כמשפיע התנכ"י מתוארת באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותה מזוהים עם תכונות בן מזל אריה ומתאר אדם עוצמתי, שאינו פוחד להתחיל התחלות חדשות ובמיוחד אדם השואף למנהיגות ותמיד מגיע למעמד זה.

השר הוא מספר שמך הפרטי [מס' 2=11  =מיסוד האוויר והאש= המשויך לספירת בינה המסמל באסטרלוגיה את מזל דלי. בטארולוגיה: קלף הצדק]. הקורא לך להיות מאסטר ולהוביל דרך חדשה בתחום הרוחני. עליך לפתח את יכולות המגנוט הטבעי הקיים בך, למען מימוש ייעודך כאמור, לשרת את העולם.

שיתוף פעולה בין שי לבין יעל
בין שי ובין יעל יש כמה שיתופים אנרגטיים אשר יקלו עליהם לשתף פעולה.
האות הראשונה של השם הפרטי מכונה "אותה הנשמה". אם ניקח את "ש" ואת "י", הרי שצירוף ישיר וצירוף הופכי ביניהם נותן לנו את המלים "שי" ו"יש". הם מסוגלים להיות מתנה האחד לשנייה וגם מהות.

מספר המאסטר 2=11 משותף לשניהם. אצל שי בספירות חסד-גבורה המייצגות את העשייה ואצל יעל בספירות בינה ונצח. ספירת בינה מייצגת את היישום הבסיסי לייעוד וספירת נצח מספרת על השארת עשייה לנצח וגם עם איזה כלי עשויים לנצח, להגיע לניצחון. המשפיע התנכ"י של מספר המאסטר 2=11מתחבר ליעקב אבינו, המתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב מצד אחד ולרדת ולהתחבר לכל אדם באשר הוא אדם ברמת הפרט האישית ביותר, לתת לו יד ולעזור לו. יכולת פוטנציאלית זו המצויה אצל שניהם מראה פוטנציאל אנרגטי מוצלח לשיתוף פעולה בין שניהם.



השירים שהושמעו בתוכנית:
לילה כיום יאיר (שוב אני נלחם) - אביתר בנאי
נוף ילדות - שלמה ארצי 
משהו חדש מתחיל - דני רובס
הבתים שנגמרו ליד הים – רן אלירן
גם כי אלך בגיא צלמוות – לא אירא רע - - שי אברמסון 
הביתה לחזור- שרה בדישי
הגביע – שלישיית גשר הירקון
יהורם גאון - יש לי חלום
אריק איינשטיין-עוף גוזל
אברהם פריד -  עלה קטן שלי
רבקה רז ועדנה גורן  - אלו דברים שעלי אהובים
אור - שושנה דמארי

                                






                                                               כרטיס הביקור הדיטגילי שלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה