יום שני, 26 בפברואר 2018

נדב דהן "ילד פריפריה"- "עופו על החלומות שלכם!"


נדב דהן "ילד פריפריה"- "עופו על החלומות שלכם!"


במסגרת תוכניתנו "אות לאות תביע אומר" ביום 26.02.2018 
בין 13:00 ל 14:00 שמחנו לארח את המאמן האישי והעסקי (אחינדב) נדב דהן. נדב מכנה את עצמו "ילד פריפריה" וקורא לחולמים: 
"עופו על החלומות שלכם!"

בעקבות משבר שחווה,  משבר בו היה אחינדב קרוב לוותר על עצמו לתמיד, מצא את עצמו עובר "קורס משנה חיים".

לאחר שנה וחצי של תהליך בו שידרג את הביטחון העצמי שלו, הדימוי העצמי, הערך העצמי והאמונה העצמית, הוביל את עצמו להפוך למאמן בעל קליניקה עם מתאמנים, הרצאות מלאות וסדנא משנה חיים.

נדב מספר: "מכל השינויים והתהליכים שעברתי בקורסים ובאימון אישי אצל מאמן, אני מבין דבר אחד עיקרי,הכל, פשוט הכל, תלוי אך ורק בי." את סיפור חייו ואירועי השינוי, הכניס לספר שכתב "ילד פריפריה". ספר שיראה אור בקרוב.

את סדנת הדגל שלו נדב מכנה "סדנת עוצמה רגשית" ומסביר: "הסיבה העיקרית שאנחנו לא מגשימים חלום היא הסיבה שאנחנו קוראים לו "חלום". הרי במוח שלנו, חלום הוא לא מציאותי, חלום הוא אשליה, פנטזיה, אני המרתי את החלומות שלי למטרות, כשזה מטרה זה יותר מציאותי, מטרות ניתן להגשים."

הקשבנו לסיפוריו של נדב והתבוננו במפת עץ החיים שלו.


על מפת עץ החיים של אחינדב דהן:
מפת עץ החיים הקבלית - נדב דהן
כל הזכויות שמורות ל-שרון נריה בר-און

ייעודו הוא מספר המלך שלו [מס' 8 =מיסוד האדמה והאש= המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי, בטארולוגיה קלף הכוח]. הקורא לו להיות מלך בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, רכושני, גשמי ואוהב כסף. אדם חזק ועוצמתי. אדם השואף ליציבות כלכלית. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני. אדם הנוטה לעסקים, נחוש, בעל רצון עז, מתמיד ובעל משמעת עצמית.  אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 1 =מיסוד האש= המשויך לספירת דעת הנסתרת]   -  מזל אריה הקורא לו להיות אביר ברעיונות. מנהל ועצמאי. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להפגין בטחון עצמי. להיות מוחצן, שאפתן ויצירתי. לקבוע מטרות ולהשיגן. להיות ממוקד מטרה, יוזמתי, נמרץ, נחוש, מעשי, פעלתן, חרוץ ואיש ביצוע. יעיל, יצירתי ומוכשר. לפתח כישורים וורבאליים. להיות אדם בעל כריזמה אישית. אדם אדיב, כישרוני. 

השר הוא מספר שמך הפרטי [מס' 3 =מיסוד האש= המשויך לספירת בינה המסמל באסטרולוגיה את מזל קשת, בטארולוגיה קלף הקיסרית]. הקורא לו להיות  שר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בו. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לבלות, לחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעזור ולהיות מעניין.  


השירים שהושמעו בתוכנית:
עמיר בניון – הכל עד לכאן
 עפרה חזה -  מישהו הולך תמיד איתי
שמעון בוסקילה - הייתי בגן עדן
עפרה חזה - לתת




קטלוג פרסומי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה