יום שני, 19 במרץ 2018

"אביבה אהובתי" - אמרגנית ומייצגת אומנים מיוחדת


"אביבה אהובתי" - אמרגנית ומייצגת אומנים מיוחדת

"אות לאות תביע אומר" 19.03.2018 בין 11:00 ל 13:00 עם אביבה רוזנפלד, אמרגנית ומייצגת אומנית מיוחדת במינה, הזוכרת בעל פה את כל התאריכים של כל ההופעות של האומנים אותם היא מייצגת. אביבה זוכרת את כל הנושאים והתכנים של כל מופע; את סיפור חייו של כל אחד מהאמנים שהיא מייצגת; את כל הפרטים הקטנים והשיחות שהובילו אותה לייצג כל אחד מהם; היא מאמינה בכישרונות שלהם ומדברת עליהם כאילו היו ילדיה.

"כשנקבע לי ראיון עם האמרגנית ומייצגת האמנים, אביבה רוזנפלד, לא חשבתי שאזכה לפגוש אישה יוצאת דופן ומיוחדת במינה", כך כותבת העיתונאית רוני נאור-חפרי בכתבה שהתפרסמה בעיתון בידור ובמה ב 18.11.2014.

אביבה מקסימה אנשים רבים אותם היא פוגשת. האנרגיות החיוביות, החיוכים והחום שהיא מקרינה מתפשטים לכל עבר ולא משאירים ברירה, אלא להתאהב בה.

אביבה היא בכלל מורה לשל"ח (שדה, לאום, חברה), שהגיעה לתחום ייצוג האמנים לגמרי במקרה. ילדיה של הזמרת שולי נתן השתתפו בקייטנה אותה ארגנה ונהנו מאד. שולי הציעה לבוא ולשיר לילדים ולספר סיפורים בקבלת שבת. החיבור ביניהן היה מדהים כל שלאחר שיחה קצרה שולי ביקשה ממנה לייצג אותה. בהמשך, בהתאם לבקשת שולי, אביבה ייצגה את נחמה הנדל המנוחה.

ברשימת הלקוחות של אביבה אפשר למצוא גם מושבים, קיבוצים, מועדוני זמר, את הסתדרות המורים, את ארגון המורים ועוד. ברשימת האמנים אותם היא מייצגת, גם שולה חן, מיכל טל, אושיק לוי, מתי סרי, דורון מזר, ורדינה כהן, רונית אופיר ועוד. אביבה מספרת: "כל האמנים אותם אני מייצגת הם כאלה שאני אוהבת ומתחברת לכל מה שהם עושים".

לאחרונה החלה אביבה לייצג גם סטנדאפיסטים, מספרי סיפורים ומרצים. היא מזהה את הרצון והצורך של הקהל איתו היא עובדת ומתפתחת לפיו. בייצוג אומנים נכון, אומרת אביבה, חשוב שיהיה חיבור וכימיה. מדובר בשותפות. שני אנשים לא יכולים להיות שותפים אם האחד לא צריך את השני ולא מאמין בשני.

עלו לשידור לספר על אביבה רוזנפלד:
·         הזמרת שולי נתן
·         האחות ורדה לוי
·         הזמר יהודה אליאס
·         הזמרת מיכל טל
·         הזמר איתן מסורי
·         האח עדי יפה

על מפת עץ החיים של אביבה רוזנפלד:
מפת עץ החיים הקבלית - אביבה רוזנפלד
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און

ייעודך [מס' 8 =מיסוד האדמה והאש= המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי] קורא לך להיות מלכה בביצוע. להיות אדם תכליתי, מעשי, הישגי וגשמי. אדם חזק ועוצמתי. אדם השואף ליציבות כלכלית. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני. אדם נחוש, בעל רצון עז, מתמיד ובעל משמעת עצמית.  אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.

מזלך האסטרולוגי [מס' 33 =מיסוד האדמה= המשויך לספירת דעת הנסתרת]  – מזל שור קורא לך להיות אבירה בתחום האומנות והתרבות מתאר אדם יציב, בעל יכולת התמדה, נחוש ודבק במטרה. אדם יעיל. אדם אשר המשפחה חשובה לו מאוד, מטפל ודואג למשפחה, מעורב חברתית, קשר הנישואין חשוב לו למטרות משפחה ומימוש עצמי. אדם המעניק הכול לילדים, שואף לצדק, איזון והרמוניה. אדם פשרן, אוהב שלום, אסטטי ואוהב יופי.אדם רומנטיקן, אחראי, נאמן, מקרין אהבה ודאגה לזולת.

מספר שמך הפרטי [מס' 2=11  =מיסוד האוויר והאש= המשויך לספירת בינה המסמל באסטרלוגיה את מזל דלי]. הקורא לך להיות מאסטר. ייעודך להיות מאסטר ולהוביל דרך. עליך ללמוד על מנת לצבור ידע חדש ולהעבירו ולהעניקו לעולם. עליך לפתח את יכולות המגנוט הטבעי הקיים בך. עליך לממש ולהביא לידי ביטוי כישוריך כאדם מבריק ומחונן. עליך לפתח את יכולות המצאה המדהימים הקיימים בך למען מימוש ייעודך כאמור, לשרת את העולם. עליך להבין שהינך בעל השפעה חיובית ורבה על הקהילה והסובבים אותך שמאמינים בך וילכו אחריך באש ובמים .

המשפיע התנכ"י "יעקב" - מתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב ולהביא את היכולות והידע הזה אל כל אדם בצורה מכילה ופרטנית. 
ה"יעקב" שבך הצליח לבטא את יכולת הראיה המיוחדת שבו כפי שמתואר בברכת יעקב לבניו. בברכה זו חשף יעקב את התכונות הנסתרות של כל ילד וילד. הברכה הובילה לעידן חדש של 12 השבטים.  

ובתנ"ך כתוב: וַיֹּאמֶר, לֹא יַעֲקֹב יֵאָמֵר עוֹד שִׁמְךָ--כִּי, אִם-יִשְׂרָאֵל:  כִּי-שָׂרִיתָ עִם-אֱלֹהִים וְעִם-אֲנָשִׁים, וַתּוּכָל.  [בראשית ל"ב כ"ט]. ישראל = ישר-אל. כלומר, ישירות, פנים אל פנים, ביושרה, בהגינות ובאמת
כנאמר תָּמִים תִּהְיֶה, עִם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ [דברים י"ח י"ג, י"ח]. יעקב כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל דלי ומתאר אדם אהוב, מנהיג טבעי, אדם עוצמתי שהולכים אחריו באש ובמים.

השירים שהושמעו בתוכנית:
ירושלים של זהב – שולי נתן
מילים ולחן: נעמי שמר
אנא אלי – שולי נתן
מילים: פרנסיסקוס מאסיזי לחן: שולי נתן
ימי בנימינה – חוה אלברשטיין
מילים: אהוד מנור לחן: מתי כספי
מי האיש – שולי נתן ונחמה הנדל
מילים : תהילים ל"ד לחן : חיים-ברוך חייט
אותך - יהודה אליאס
מילים ולחן אופיר כהן
אלגיה – מיכל טל
מילים: שאול טשרניחובסקי לחן: יוסף מילט
אלוהים נתן לך במתנה – איתן מסורי
מילים: דוד חלפון לחןאיתן מסורי
בפונדק קטן – בני ברמן
מילים: :אהרון שבתאי  לחן: בני ברמן






קטלוג פרסומי




5 תגובות:

  1. למזלי הכרתי את אביבה שהיא קודם כל אישיות חמה וחד פעמית, חכמה, מהירת מחשבה אוהבת חיים. אוהבת ומעריצה

    השבמחק
  2. אביבה - קל לאהוב אותה,מעל הכול חברה אמיתית שאפשר לבטוח בה. מצחיקה אבל רצינית בכול תפקיד.

    השבמחק
  3. אביבה מדהימה ומיוחדת במינה, פשוט מוכשרת.

    השבמחק
  4. אביבה את מדהימה יקירתי ניפגש בקרוב בארץ

    השבמחק
  5. אביבה אהובתי. אין עוד כמוה, כל כך מוכשרת, מלאת אנרגיה, מחברת בין אנשים, עושה טוב לכולם, תמיד עם סיפורים מעניינים להפתעות, אני מאחלת לך שתמיד תהיי בבריאות, שמחה ועשייה טובה. חיבוק.

    השבמחק