יום שני, 11 ביוני 2018

רן סיבוני – פורצים גבולות להצלחה


רן סיבוני – פורצים גבולות להצלחה

"אות לאות תביע אומר" 11.06.2018 בין 11:00 ל 14:00 עם רן סיבוני איש הברזל ואולטרה מרתוניסט, מאמן וקואוצ'ר אל מעבר לגבולות האפשר, המאמן אנשים להפיק מעצמם את המקסימום. רן קורא לנו: לחשוב כמו מנצח, להשיג יעדים נועזים ולחיות חיים של תשוקה.

אחרי שסיים את לימודי כקואוצ'ר, התגלגל רן סיבוני  מראשון לציון לאחת מתחרויות הספורט הקשות בעולם וצלח אותה. כעת, כמאמן מנטאלי, הוא מדגיש: ''כשאתה עובד לפי עקרונות ברורים, הצלחה היא דבר כמעט בלתי נמנע''.

לא כל יום שומעים סיפור כמו של רן סיבוני, מראשון לציון, שהצליח לצלוח את אחת מתחרויות הספורט הקשות בעולם - תחרות איש הברזל, המשלבת שחייה למרחק של 3.8 ק"מ, רכיבת אופניים למרחק של 180 ק"מ ולבסוף ריצת מרתון למרחק של 42.2 ק"מ.

סיבוני מינף את התובנות מהדרך לתחרות וההתמודדות במהלכה, והיום מאמן לנחישות ויועץ מנטלי, המסייע לאנשים, לעסקים וספורטאים להגיע למטרות והישגים, שלדבריו, הם לא מאמינים שהם יכולים להשיג. הוא מצא דמיון בין הצלחה בספורט להצלחה בכל תחומי החיים.

רן כותב על גב ספרו:"אם אתם יודעים ומרגישים שאתם רחוקים ממיצוי הפוטנציאל המקסימאלי שלכם, הספר הזה יוכיח לכם שאתם מסוגלים להשיג הרבה מעבר למה שחלמתם". בכך הוא מיישם את אמירתו של וולט דיסני:
"אם אתה יכול לחלום על זה אתה יכול לעשות את זה".

רן הינו איש שב"כ לשעבר וכיום מרצה לנחישות, יועץ עסקי וארגוני, מאמן מנטאלי לספורטאים תחרותיים ומחבר הספר "מעבר לגבולות האפשר".
רן בהכשרתו מאמן עסקי, מטפל NLP ובעל תואר שני בייעוץ ארגוני עם התמחות בפסיכולוגית ספורט. בנוסף, רן הינו ספורטאי אתגרי ומשתתף בתחרויות ספורט מהקשות בעולם. רן משלב בהרצאותיו ובפעילויותיו השונות תפיסות, חוויות ותובנות מעולם הביטחון והספורט האתגרי ושוזר אותן בעולם העסקי והארגוני.

רן מספק את הידע, הכלים וההשראה הנחוצים להשגת יעדים מאתגרים במיוחד ומוכיח שאין פסגה גבוהה מדי. פעילותו כוללת הרצאות, סדנאות ועבודה פרטנית אחד על אחד.

על מפת עץ החיים של רן סיבוני:
מפת  היעוד שלך
מפת עץ החיים הקבלית
רן סיבוני
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
רן , כמו כל אדם הגעת לעולם עם ייעוד ותיקון.
רן , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .

ייעודך הוא מספר המלך שלך, המתואר בספירת תפארת, להיות מלך בביצוע. לשאוף להצלחה, לצבור רכוש ויציבות כלכלית. לחשוב עסקית ולראות בגדול. להיות עוצמתי, בעל כוח רצון ומשמעת עצמית. מציאותי, יסודי, מאורגן, מסודר, תכליתי ומעשי. יעיל, חרוץ, נחוש, מתמיד, עקבי ושם לב לפרטים. ענייני, אחראי, פעיל פיזית, תחרותי ואנרגטי. להיות צנוע וביתי, מסגרתי ואדמתי,  לפעול בביטחון ולפי החוקים, לפתח כישרונות טבעיים, רוחניות ויכולת ריפוי.

האביר שלך, המזל האסטרולוגי המתואר בספירת בינה הנסתרת, מאופיין ע"י מזל מאזניים (6) מתאר אותך כאדם משפחתי, אוהב ילדים, ביתי, מעניק, "רודף צדק", שואף לאיזון, מוסרי, הרמוני, פשרן, מחפש את דרך השלום, רגיש, מדחיק, בולע פנימה, לא מטפל בבעיות של עצמך, מתורבת, מעורב חברתית, אחראי, נאמן ואמין.

השר שלך, שמך הפרטי המתואר בספירת בינה,   מאפיין אותך כאדם השואף להתחבר לנפש ולתקשר עם הנשמה. מחונן, חכם, חייב שליטה וידע. שומר על פרטיותך, נבדל, מתבודד, בעל רגש עמוק, אינטואיציה, דמיון, רוחני, אינטואיטיבי, מיסטי ונמשך לנסתר. נאמן, יציב, מתבונן, חוקר לעומק, מתעמק. אנליטי, שכלתני, שואף למושלמות - פרפקציוניסט, בעל ציפיות מעצמך ומהסביבה. חקר הטבע וחקר המדע. יושרה, ביקורתי, דורש הכרה, דורש קודם מעצמו ואחר כך מהסביבה, מעודן, נימוסי, שואף לשלווה ושלמות, שומר סוד, וחשאי. שומר חוקים ארציים ובמיוחד קוסמיים, אמונה ודת.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך:
הנך בעל יכולת חשיבה מדהימה ובעל יכולת ניתוח ויצירת תהליכים מהגבוהים ביותר. יש לך שאיפות לצבור רכוש, כסף וחסכון. הינך אדם חומרי, גשמי, בעל בטחון ויציב כלכלית. אדם הישגי, תכליתי, מעשי, ענייני ומצליחן. שאפתן, ביצועי, עוצמתי ודינמי. בעל יכולת עסקית טובה מאוד ויכולת ניהול טבעית. שואף להיות יסודי, יעיל, עקבי ומתמיד.

מפת האיזון שלך
מפתך: מאוזנת:
במפתך 100% זרימה אנרגטית, חופשית ותקינה, המאפשרת התנהלות חיובית בחיים ומיצוי מלא של הפוטנציאל והיכולות העומדים לרשותך בכל רגע נתון בחייך. במילים אחרות, דרכך פנויה, ואין בה חסימה או מכשול, בהשגת מטרותיך, בדרך להצלחה. עליך לשים לב לנתונים אחרים במפה שאינם חוסמים אותך בדרכך להצלחתך.

תצריף המספרים במפה
נטייה להיות עצמאי או מנהל
נטייה לממש את הפוטנציאל ואת שאיפות החיים
נולדת באחד משלושת ימי הלידה הטובים בעולם, המתואר בספירת יסוד, בבקשה לנצל מתנה זו בהיבט החיובי. מומלץ לעסוק בתחומים הקשורים ללימוד/ללמד, לכתוב, ספורט, לעמוד על במה ולהעביר ידע (סטנד אפ ....)
יש לך פוטנציאל להרוויח סכומי כסף גדולים מאוד.

השירים שהושמעו בתוכנית:
שלישיית גשר הירקון - הגביע 
פרחי ירושלים - מי שמאמין לא מפחד
אברהם פריד -  עלה קטן שלי
רן אלירן – כל העולם כולו
עופרה חזה -  מישהו הולך תמיד איתי
שלומי שבת - אבא
אריק איינשטיין - אני ואתה
לתת - בֹעז שרעבי
דנה אינטרנשיונל  - אני ניצחתי
חיים משה - תודה
שי לוי - אלוקים נתן לך במתנה
שולי נתן ונחמה הנדל - מי האיש






                                                           קטלוג העשייה שלי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה