יום שני, 20 במרץ 2023

יובל אברמוביץ – מגשים חלומות, סופר, מרצה בינלאומי, שחקן ויזם 20.03.2023

בס"ד

יובל אברמוביץ – מגשים חלומות, סופר, מרצה בינלאומי, שחקן ויזם


במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו ביום שני, ביום שני, כ"ז באדר ה'תשפ"ג 20 במארס 2023, כבכל יום שני, ברדיו קסם, 106 FM בין השעות 11:00 ל 14:00 את יובל אברמוביץ – מגשים חלומות, סופר, מרצה בינלאומי, שחקן ויזם

בואו להאזין לסיפורו של יובל אברמוביץ – מגשים חלומות, סופר, מרצה בינלאומי, שחקן ויזם, מעודד אנשים "לצעוק" חלומות בניגוד למוסכמה החברתית של משאלות בלב. חושב מחוץ לקופסא. לעיתים אפילו ממציא לעצמו קופסא חדשה.

 

היה זה לפני כ 10-11 שנה עיני צדה פרסום מעניין על הרצאה בתיאטרון הבימה במוצאי שבת על ספר חדש שנקרא "הרשימה" המתאר שיטה להגשמת חלומות. הסתקרנתי ובאתי לשמוע. ההרצאה היתה מרתקת, סוחפת ומרגשת בו זמנית.

 

בגיל 16 החליק יובל בוקר אחד במסעדה בה עבד ונפגע ברגליו. הרופאים ניבאו כי סיכוייו ללכת נמוכים. מישהו אחר בוודאי היה יושב בבית וממרר בבכי על מר גורלו. יובל בחר במקום לבכות לרקום חלומות שאותם הוא מגשים עד היום.

 

במהלך תקופת שיקום שארכה כשנה הייתה ליובל מחברת ובה כתב מה ירצה להיות שיהיה גדול. היא הייתה מאד מפורטת והייתה לו תכנית לכל שנה מחייו עד לגיל 40. הוא רצה לשחק, להיות עיתונאי, להיות אבא, לפגוש אנשים מעניינים בעולם. להיות סופר, מרצה לכתיבה ועוד כל מיני תכניות שנראו לקרוביו הזויים ובלתי מושגים בעיקר בשל מצבו הרפואי. ליובל היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שכל רשימותיו יהפכו למציאות. ברגע שחזר ללכת על שתיים, התחיל להגשים את הרשומות שלו

 

באופן טבעי התפתח רב שיח עם הקהל. לקראת תום ההרצאה שאל יובל: "יש שאלות?" הרמתי את ידי ואמרתי ליובל" "את השאלות שיש לי לשאול אותך אני מעדיף לשאול בתוכנית הרדיו שלי ברדיו קסם בחולון ואני מזמין אותך להתארח אצלי". התשובה של יובל היתה שונה ומאתגרת "אם אתה באמת רוצה את זה וזה חלק מרשימת החלומות שלך, אז מתי שהוא זה גם יתקיים".

 

יצאתי מההרצאה. בחרתי לרכוש את הספר "הרשימה". צמוד לקיר האולם, היתה ערמת ספרים וגברת נחמדה מכרה אותם. "אשמח לקבל חתימה של יובל על הספר אמרתי לה". "אם כך" היא אמרה לי "המתן בבקשה עד שיובל יצא מהאולם ואז הוא יחתום לך ברצון". "איך היתה לך ההרצאה?" היא שאלה אותי "אתה קצת יותר מבוגר מהקהל הרגיל" אמרה. "מאד מעניינת ומרתקת" השבתי "ובעיקר מעוררת מחשבה. בחור מוכשר מאד יובל הזה. הוא עוד יגיע רחוק הוא חדור משימה ומאד שאפתן" אמרתי לה. "יש לך עין בוחנת ואתה צודק" אמרה לי.

 

"אני נומרולוג קבלי ועוסק בתורת השמות, אז הצירוף המעניין של י-ו-ב-ל – מספר על פוטנציאל רב עוצמה" אמרתי לה. "מעניין אותך לשמוע?" שאלתי "כן, בהחלט" השיבה. "אז ככה ... יובל הוא אדם קפדן, שהולך לפי תוכנית מסודרת, ממוקד מטרה ואינו מוותר לעצמו, מתחבר ואוהב אנשים, הבית והמשפחה חשובים לו והוא בחור חכם ואוהב להתחבר לאנשים חכמים" אמרתי לה.  "אני מכירה אותו היטב ודייקת בדבריך" הוסיפה. "מכירה היטב?" שאלתי, "כן" היא אמרה לי "אני תמר, אמא שלו". "נעים מאד להכירך, תמר" השבתי "את בוודאי גאה בבן שלך. אם זה תוצאות החינוך שנתת לו, אז כל הכבוד".

 

יובל יצא, הוא חתם לי על ספרו ואמרנו להתראות.

עברו שנים, יובל ואני נפגשנו שוב, הזכרתי לו את הזמנתי להתארח בתוכניתי והיום אנחנו מממשים את ההזמנה.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב ליובל?*

מאז שנת 2011 יובל מערער על מוסכמות חברתיות. מעודד אנשים "לצעוק" חלומות בניגוד למוסכמה החברתית של משאלות בלב, מציע לאנשים לקנות לעצמם מתנות למרות שיש מי שחושב ש"שונא מתנות יחיה", חי ברשתות החברתיות למרות שיש הטוענים שזה בזבוז זמן והרשימה עוד ארוכה.

יובל, אינו פוחד שמעיין יצירתך יתייבש יום אחד. יש מה ללמוד ממנו והרבה. יובל מספר "יש לי 30 רעיונות שיספיקו לכל ימי חיי, ועוד. מפחיד אותי רק שבני המשפחה שלי לא יהיו, חס וחלילה, בריאים. כשאמי חלתה בסרטן, זו הייתה תקופה מאוד קשה, ואני בן יחיד. מזל שסיימתי את הספר אותו כתבתי באותה תקופה ויכולתי להתפנות אליה לגמרי. במקרה הכי גרוע, אם אמאס על הקהל, אעשה קורס כתיבה בבית ויבואו עשרה אנשים, ואז אוכל לשים אוכל על השולחן. אני מרגיש בן 86. נולדתי זקן קצת. יש לי סוף־סוף ביטחון בעצמי. מה שארצה, אני אוכל לעשות ויודע לעשות. המוטו שלי בחיים הוא: "אפשר לפתח יכולות רדומות".

 

*מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית של יובל אברמוביץ?*



הנך נמנה על 7% מאוכלוסיית העולם שמפותיהם מפות מאוזנות. מפתך הינה מפה מאוזנת האומרת שביכולתך לממש עד 100% מהפוטנציאל שלך. האנרגיה זורמת במפתך ללא מעצורים או הפרעות. מפתך מספרת על אדם שייעודו להיות מלך בביצוע. לשאוף להצלחה. לחשוב עסקית ולראות בגדול. להיות עוצמתי, בעל כוח רצון ומשמעת עצמית. מציאותי, יסודי, מאורגן, מסודר, תכליתי ומעשי. יעיל, חרוץ, נחוש, מתמיד, עקבי ושם לב לפרטים. ענייני, אחראי, פעיל פיזית, תחרותי ואנרגטי.

להיות איש ביצוע מעולה. לנהל עסקים, להיות עצמאי ולקחת אחריות אישית. להיות יצרן ויזם.

 

מפתך מספרת עליך שכאשר הגעת  לעולם נשמתך רוצה לראות בך אדם מצליח החותר להצלחה, להגיע להישגים כלכלים וגשמיים ולא יהיה מתוסכל. אדם היודע לפעול בחוזקה ובעוצמה פיזית ומנטאלית, כפי שנאמר "ביד חזקה ובזרוע נטויה". אדם שחושב ש"מה שלא הורג אותי מחשל אותי". אדם היודע להתגבר על אירועי החיים וקשיי היום יום. אדם בעל יכולת הישרדות. אדם אסרטיבי. אדם בעל סמכות טבעית.

 

מפתך  מספרת עליך, על אדם השואף לאיזון פנימי, למשפחה, צדק, אומנות, לטפל, לעזור, להיות מעורב חברתית, לשיתופיות, אינטימיות. מחשבות על פוליטיקה, גישור, שואף לשקט ושלווה פנימית. לעיתים מזניח עצמו ומשאיר את הטיפול בעצמו בסוף התור.      

 

מפתך מספרת על אדם בעל סגנון מחשבה שקול ומאוזן, לא נוטה לקיצוניות ולהתלהבות, מחשבה מתחשבת, רגשית, נטייה להבין את הצרכים של הזולת.

 

מפתך מספרת עליך, על אדם אשר דורש/מצפה מעצמו לקחת דברים בקלות, לזרום, לא לעשות מסוגיות "עניין", להיות גמיש, זורם, להיות בעל אוריינטציה חברתית, להתחבר, לבטא את עצמו, להביע את רגשותיו, להיות "כיפי", אופטימי, לחייך, להאמין שיהיה בסדר, לשמור על "הילד הפנימי" שבו. להיות יצירתי, בעל יכולת ביטוי טובה מאוד, וורבאלי, בעל כישורי מכירה, בעל שמחת חיים, חביב, נחמד, מקסים, חברותי, מאמין בזולת, נאיבי, חיי את הרגע, אוהב ואוהב לאהוב, כשרוני במיוחד בתחום היצירתי הקשור לבמה.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

להאזנה לשעה השלישית לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

אילנית -  ארץ ארץ

מילים, לחן ועיבוד : שייקה פייקוב

שלישיית "הופה היי" - סוף הוא תמיד התחלה

מילים: לאה נאור, לחן: יורם צדוק

שלישיית המעפיל - חופים הם לפעמים

מילים: נתן יונתן, לחן: נחום (נחצ'ה) היימן

קליפ השיר שלנו - נינט, רן דנקר, יובל אברמוביץ' ועוד

מילים: ברק פלדמן, לחן: יוני בלוך

דקלון - צל עץ תמר

מילים: אפרים וינשטיין, לחן: חיים קוברין

חנן בן ארי - חולם כמו יוסף

מילים: חנן בן ארי, נריה בן ארי, לחן: חנן בן ארי

רמי קלינשטיין - מתנות קטנות

מילים: נועם חורב, לחן: רמי קלינשטיין

הפרברים - החולמים אחר השמש

מילים: יורם טהרלב, לחן: סשה ארגוב

אדם לאדם- שושנה דמארי

מילים- תלמה אליגון רוז, לחן- יעקב הולנדר

ריטה - ימי התום

מילים: צרויה להב, לחן: רמי קלינשטיין

צביקה פיק - לפעמים חלומות מתגשמים

מלים: מירית שם-אור, לחן: צביקה פיק

להקת פיקוד המרכז - וזוהי רק ההתחלה

מילים ולחן: נעמי שמר 


           יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית


                                                              קטלוג העשייה שלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה