יום שישי, 20 במאי 2016

"אות לאות תביע אומר" עם יובל גבעון 16.05.2016

"אות לאות תביע אומר" עם יובל גבעון  16.05.2016


בשעה הראשונה  בין 11:00 – 12:00 במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" שמחתי לארח את יובל גבעון, המכוון אנשים לקריירה משמעותית ומלווה אותם למציאת הכיוון הנכון להם בחיים בשיטת "אפיק לחיים - הדרך המעשית לקריירה משמעותית מספקת ומכניסה". יובל סיפר כי מניסיון של מאות שיחות אימון הוא ראה שרבים זקוקים לבהירות בעניין הכיוון שלהם. חוסר הבהירות יוצר חששות ותוקע את האנשים במקומם. אנשים סובלים במקום העבודה וחבל. על ידי יצירת תמונה ברורה של הכיוון המתאים נשאר רק ה"איך" שהוא הרבה יותר קל  בעולם מלא אפשרויות שלנו. יובל למד להיות נאמן לעצמו וכך הוא יכול לכוון ולעזור לפונים אליו להיות נאמנים לעצמם ועל ידי כך לתת להם את הכלים ליצירת פריצת דרך בחיים, לקצר את הדרך להצלחה ולהגשמת השאיפות. הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.


מפת עץ החיים הקבלית
יובל גבעון
(C) כל הזכויות שמורות לשרון נריה בר-און
ייעודך הוא מספר המלך שלך המשויך לספירת תפארת הקורא לך ללמוד להכיל רגשות אחרים, להיות מעורב חברתית, לסמוך על אחרים. עליך להתחדש ולבצע שינויים בחייך, להתחבר ולזרום עם הרוחניות והנפש. המשפיע התנכ"י לייעודך הוא "אליהו" התשבי. ה"אליהו" שבך יכול להביאך לבטא את יכולת המנהיגות שבך, לעשות צדק מבלי לפחוד מאנשי שררה, להתמיד בעיקשות ולהתחבר לרוחניות.         

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 6 המשויך לספירת דעת הנסתרת]   -  מזל מאזנים  הקורא לך להיות אביר המשפחה. אדם הנוטה לטפל ולדואג למשפחה מעין "אימא אווזה". אדם המעורב חברתית, אדם ביתי, המעניק הכל לילדים, בעל חוש צדק ואיזון. אדם השואף להרמוניה. אדם פשרן ואוהב שלום.
המשפיע התנכ"י "שלמה" המלך, המתואר שלמה כמנהיג וחכם בתחום המשפחתי. אדם אהוב ואוהב הפועל בתחום הזוגי והמשפחתי כפי שחוכמתו באה לידי ביטויה במשפט שלמה – בה בחן את הרגש האימהי ואהבה האין סופית. 
השר הוא מספר שמך הפרטי [מס' 3 המשויך לספירת בינה המסמל באסטרולוגיה את מזל קשת, בטארולוגיה קלף הקיסרית]. הקורא לך להיות  שר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. המשפיע התנכ"י "משה"
מספר 3 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר משה כאדם שידע להפוך ביצירתיות קבוצה של עבדים לעם. אדם בר מזל. אדם המסמל את היציאה מעבדות לחרות. 

שירים שהושמעו בתוכנית
רואים רחוק רואים שקוף
אל הדרך: אילנית
אל הדרך: הגבעתרון
דוד ד'אור – שמור על העולם ילד

להאזנה להקלטת התוכנית: לחץ כאן
להאזנה לעדות:                לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה