יום שישי, 20 במאי 2016

"אות לאות תביע אומר" עם דוד בוטנרו 16.05.2016

"אות לאות תביע אומר" עם דוד בוטנרו  16.05.2016


בשעה השנייה בין 12:00 – 13:00 במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" שמחתי לארח את דוד בוטנרו מייסד ומנכ"ל אסקימו. אסקימו הוא מרכז ידע בינ"ל המהווה נקודת מפגש של מומחים וגולשים. הפלטפורמה הזאת מאפשרת לנתב את הידע הרב שנמצא בראשם של אותם מומחים לאותם אנשים המחפשים להסתייע בתחום הרלוונטי למומחיותם.
דוד סיפר לנו:
·        למה חייבים המומחים של היום לרתום את מסך הטלוויזיה לקידום עסקיהם?
·        כיצד ואיך מסייע האינטרנט להפיץ את הידע?
·        למה בכלל חשוב שלכל מומחה יהיה ערוץ עצמאי משלו?
·        וכיצד משדרים מהמרפאה/קליניקה/משרד ישירות לקהל הצמא למידע.

הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.

מפתך מספרת עליך כי ייעודך הוא להיות מלך המשפחה. אדם הנוטה לטפל ולדואג למשפחה מעין "אימא אווזה". אדם המעורב חברתית, שואף לנישואין למטרות הקמת משפחה. אדם ביתי, המעניק הכל לילדים, בעל חוש צדק ואיזון. אדם השואף להרמוניה. אדם פשרן ואוהב שלום. כישורי תעסוקה שלך הינם כישורים פנומנאליים. אנשים מעריצים את עבודתך .הנך אדם וורבלי, אדם סימפטי נחמד וכייפי,  שרוצים לעבוד איתו...
המשפיע התכנ"י הטמון בייעודך הוא שלמה המלך, המתואר במקרא כמנהיג וחכם בתחום המשפחתי. אדם אהוב ואוהב הפועל בתחום הזוגי והמשפחתי כפי שחוכמתו באה לידי ביטויה במשפט שלמה – בה בחן את הרגש האימהי ואת האהבה האין סופית. 
ה"שלמה" שבך הצליח לבטא את הקשר והשייכות המשפחתית של האדם והסביבה תוך כדי חשיבה גאונית בתחום.    

המזל האסטרולוגי  [ מס'  5 לספירת דעת הנסתרת] -  מזל תאומים  הקורא לך להיות  אביר התקשורת. אדם וורבלי, בעל יכולת לבצע בו זמנית מספר דברים.
מספר 5 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר עוזיהו כאדם שידע לעמוד על במה ולהנהיג. אדם שהנהיג את עם ישראל במלחמות והרחיב את ממלכת יהודה. 

מפת תקופות החיים שלך מספרת כי:

בתקופת שיא 1 – מפקד מגיל צעיר, כנראה קצין בצהל,
בתקופת שיא 2 – כנראה פתח קריירה של עצמאי
בתקופת שיא 3 – ההצלחה החלה להאיר פנים
בתקופת שיא 4 – מצליח ויצליח בגדול

שיא רביעי 22 - המשפיע התנכ"י "מנורה"
מספר 22 על פי המשפיע התנכ"י מתאר תקופה בעל יכולת רוחנית נעלה. אדם עוצמתי בעל יכולת לברוא מציאות ובעל יכולת מימוש גשמית יוצאת מגדר הרגיל.    
הדחף האנרגטי של התקופה, מושפע ע"י האנרגיה של אור ה"מנורה" שבך שהצליח לבטא את יכולת הראיה המיוחדת שבו ויכולת בריאת המציאות כפי שמתואר בנס פח השמן שבו הודלקה המנורה. למנורה יש תכונה מיוחדת שיש ביכולתה להפיץ אור תמיד מקצה העולם ועד קצהו לנצח נצחים. כנאמר, בלי אור הבורא אין הצלחה כפי שמבוטא ע"י המנורה.       


שירים שהושמעו בתוכנית
ממעמקים עידן רייכל
הטוב הרע והנערה – ימים של קולנוע
אליעזר בן יהודה – חווה אלברשטיין

שיר סיום: - חופים – הגבעתרון

להאזין לתוכנית: לחץ כאן 
להאזין לעדות:   לחץ כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה