יום שבת, 7 במאי 2016

"אות לאות תביע אומר" עם רניאל סיוון גנרוז 18.04.2016

"אות לאות תביע אומר" עם רניאל סיוון גנרוז  18.04.2016 

בשעה השנייה בין 12:00 – 13:00 במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" אני שמח לארח את ידידי הטוב רניאל סיוון גנרוז. רניאל מגדיר עצמו כאדם עם יכולת להרגיש אנשים ולזהות את יכולותיהם והפוטנציאל הטמון בהם. אדם יצירתי בתחומי הכתיבה, הציור והמוזיקה המגדיר עצמו גם כ"מזכיר", המזכיר לאנשים מי הם באמת. רניאל  מייעץ לאנשים ומלווה אותם בתהליכי החיים. מלמד כיצד לפתח את האינטואיציה שלהם ומלווה בעלי עסקים עצמאיים הרוצים פריצת דרך והרחבת קהל הלקוחות שלהם וזאת על מנת לייצר את השיווק המתואם בדיוק עם היכולות שלהם. 

הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת
מפת עץ החיים הקבלית
רניאל סיוון גנרוז
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.
ספירת תפארת 4=22 מתארת אדם שהייעוד שלו להוביל דרך עולמית בתחום עסקי ורוחני.
הייעוד שלו בין היתר להותיר חותם ביקום, ולעזור לבני האדם "לצאת" מהבור אל האור.

הכלים שעומדים לרשותו הם:
ספירות כתר ובינה 3 המתארות את מזל קשת, בעלות יכולות וורבאלית יוצאת מגדר הרגיל.
ספירת דעת נסתרת 1 מתארת את מזל אריה ככוח נסתר הדוחף את האדם לעמוד בקדמת הבמה.
ספירת יסוד 9=18 המתאר את מזל טלה בעל יכולת משלימה לאנרגיה של תפארת 4=22 ומעצים את המפה למקומות גבוהים במיוחד ביכולות תקשורת והעברת מידע.
ספירות כתר, בינה, דעת נסתרת, תפארת ויסוד כולן בעלות אנרגיה של הצלחה מטאורית ובעלות יכולות לעמוד על במה ולהעביר ידע.
בעזרת ספירות תפארת ויסוד יש יכולות לברוא מציאות.

כיום נמצא בשיא ההצלחה בקריירה 4=22. מומלץ לפעול בכל דרך אפשרית על מנת לממש את המתנות הגדולות שהייקום נתן על מנת לממש קריירה.

השפע לזוגיות חדשה יפתח אחרי יום ההולדת הקרוב ב 9/16 בשנה אישית 8.
בעוד כשנתיים וחצי מתחילה תקופה חדשה בעלת אנרגיה שונה המתארת הצלחות גדולות במיוחד תוך כדי שיתופי פעולה או כקבלן מישנה. [כמו קבלן בטלוויזיה]   

מומלץ לחזק כישורי תעסוקה  שכן כישורי התעסוקה כיום 5=14[ספירות חסד-גבורה] מקשיים עליו לממש את המתנות שהיקום נותן לו ו"מאלצים" אותו לפעול היום בשיתופי פעולה. 

שירים שהושמעו בתוכנית
אני עף – דוד ד'אור
הלב יודע – דוד ד'אור ושלומי שבת
שירת העשבים – שולי נתן
שיר סיום: דוד ד'אור – שמור על העולם ילד

תגובת רניאל למפה:
[החל מהדקה ה-18 בשעה השנייה]
כשאתה תיארת את מה שתיארת הפגשת אותי עם עצמי. כשאני מסתכל על מפת הלידה שלי אני רואה את מי שאני. כבר מגיל צעיר הבנתי מתוך מקום מאד צנוע מאד תמים שהמקום שלי הוא באמת במה.... פשוט פרשת בפני את הסיפור שלי שהוא מעבר לזהות השאולה והאשליה.... כן, זיהית אותי נכון. בחיבור לאישי התנ"ך הרגשתי אחריות. הרגשתי רצף של דורות. ההתרגשות בהזכרת השמות היא התרגשות טהורה ונפלאה..... אני חושב שכל אדם שילמד על אישי התנ"ך יגלה את האוצרות של עצמו בדרך הזאת והתחושה הזאת תהייה גם מנת חלקו.   

להאזנה להקלטת התוכנית: 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה