יום שלישי, 19 ביולי 2016

"אות לאות תביע אומר" עם אבנר גל 18.07.2016

"אות לאות תביע אומר" עם אבנר גל 18.07.2016

במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" אני שמח לארח את היזם ומנכ"ל חברת אינטגריטי
אבנר גל.

לפני מספר שנים עבדו שלושה חברים בחברה. אבנר גל, דוד מלכה ודר' דוד פרגר. דר' דוד פרגר היה מאותגר סכרת וככזה היה עליו למדוד את רמת הגלוקוז בדמו מידי יום ביומו ולפעמים גם מספר פעמים ביום. הבעיה הייתה שדוד פרגר שנא לדקור את עצמו ואף כנראה פחד מהמחט.
כן, אני מודה, כאדם המאותגר סכרת, זוהי פעולה בלתי נעימה בכלל. ראו חבריו אבנר ודוד מלכה והחליטו לעשות מעשה. להתפטר מהחברה בה עבדו ולהמציא מכשיר לא פולשני, שאין בו צורך בדקירה למדוד את רמת הסוכר בדם.
מה אומר לכם מאזינים יקרים, לטעמי זהו מעשה של גדלות נפש ואצילות. בעיני אבנר גל ודוד מלכה הם צדיקים מופלאים. הם הקימו את חברתם אינטגריטי והחלו בעבודתם להמציא מכשיר כזה.
לפני שנים, ראיתי כתבה על החברה ועל המכשיר והחלטתי אישית, כמאותגר סכרת לנסות את המכשיר בעצמי. ומה אומר לכם מאזינים יקרים? המכשיר עובד ומדויק. מדויק כמו המכשיר הפולשני. במהלך המשך עבודתם, נפטר לצערנו דר' דוד פרגר מסיבוכי סוכרת רק בגיל 46. שני השותפים שנותרו אבנר ודוד החליטו לקרוא למכשיר על שמו על מנת להנציח את זכרו.
שמענו מאבנר את סיפור המעשה על המצאת המכשיר, על יתרונותיו ועל הדרך בה עברו עד לקבלת אישורים מארגוני הבריאות בארץ ובעולם וכן על תמיכת רופאי סוכרת ידועים במכשיר.
אל השידור הצטרף טלפונית פרופסור חוליו ויישטיין, מנהל היחידה לסוכרת בבית החולים וולפסון בחולון. לטעמי הרופא הכי ידען והכי מקצועי המטפל בסכרת.
הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית של אבנר, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.
בואו להאזין, היה מעניין.

שירים שהושמעו בתוכנית
הילדים של חורף 73
שלמה ארצי – האיש ההוא
אנשים טובים באמצע הדרך – נעמי שמר
מי האיש – שולי נתן ונחמה הנדל
Edith Piaf - Non, Je ne regrette rien
Edith Piaf - La Vie En Rose
Edith Piaf - La foule
Edith Piaf - Sous le ciel de Paris

שעה ראשונה: לחצו כאן להאזנה

שעה שנייה   : לחצו כאן להאזנה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה