יום רביעי, 27 ביולי 2016

"חגיגה ברדיו" עם ישראל טופר 25.06.2016

"חגיגה ברדיו" עם ישראל טופר 25.06.2016

היום איחדנו את שלושת שעות התוכנית  בין 11:00 – 14:00 והקדשנו את התוכנית "חגיגה ברדיו" במסגרת תוכניתנו השבועית "אות לאות תביע אומר" וחגגנו יום הולדת לחבר יקר ישראל טופר מר "יש מאין" המשיק בימים אלו מופע שירים מרגש ומלא תובנות במלאת לו 66 קיצים.
ישראל ואני חברים מזה מספר שנים, אך את הרעיון לחגיגת יום ההולדת הגתה דווקא חברתו היותר ותיקה, יפעת יפה גיל, המוכרת כמותג י.ג. יפעת. יפעת מספרת על ישראל "חבר וקולגה יקר שתרם  רבות למפלס ה״נחת״ בחיי העסקיים בהוצאה משותפת של ספר העסקים הנודע על "זאבים פיות ואנשי עסקים".
ישראל מגדיר את עצמו כ"יוצר" ומוסיף ואומר "אני יוצר וכותב שירה, אני יוצר אצל לקוחותי רצון להצליח ומפיח בהם תקווה בתקופה שבה הם מתקשים לראות זאת בעצמם.  אני יוצר שמחה , אני יוצר את עצמי כל פעם מחדש".
האזנו בקשב לסיפוריו של ישראל שהקריא משיריו הנפלאים ולמדנו מתובנותיו העמוקות בנושא יצירה בכלל ויצירה בחיי אנשים בפרט.
טלפונית עלו ובאו קרובי משפחה, חברים ועמיתים אשר ברכו את ישראל ליום חגו.
בהמשך, הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית של ישראל, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.

שירים שהושמעו בתוכנית
הפי בירסדיי – חיפושיות
לא יכולתי להשמיע עם זה כלום – אילן וירצברג שמעון גלבין
בשביל הנשמה – ישראל טופר
גבעתרון – בת שישים
חוה אלברשטיין - כל שעה נשיקה כל שעתיים חיבוק
Jacques Brel Ne Me Quitte Pas
אהבה בת 20 – ישי לוי
דוד ד'אור והפלהרמונית – שיר אהבה ישן
למה לי לקחת ללב  - אריק אינשטיין שלום חנוך 
השמלה הסגולה  - סאשה ארגוב התרנגולים 
קזבלנקה
מי האיש – שולי נתן ונחמה הנדל













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה