יום שני, 12 בספטמבר 2016

"אות לאות תביע אומר" עם אשר קרימולובסקי 12.09.16

"אות לאות תביע אומר" עם אשר קרימולובסקי 12.09.16


במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" שמחתי לארח את ה-מורה לתנ"ך בהא הידיעה אשר קרימולובסקי המלמד מנהיגים בישראל את ספר הספרים. אשר מספר על עשייתו "כיום אני מלמד בבית ספר פרטי משלי, בית ספר למגוון נושאים עם מגוון של תלמידים. מילדים קטנים שמתקשים בבעיות קשב וריכוז קשות ועד לחברי כנסת ו"סלבים". כמו כן, אני עסוק במסע אישי על מנת להפוך את המילה "המורה" למילה הכי מגרה והכי מוערכת במדינת ישראל".

לשאלה היכן אתה רואה את עצמך בעוד עשר שנים? עונה אשר: "יש לי חלום שבעוד עשר שנים אני חלק מצוות לאומי, מעין סיירת שנועדה לטפל במעמדם, מצבם, ושחיקתם של אנשי החינוך בארץ. בסופו של דבר אני מורה, ועל הקבר שלי בטח יכתבו 'המורה אשר'. המילה הזאת מייצגת בציבור הישראלי מעמד נחשל. אם אני אומר לאנשים שאני מורה של מנהיגים לתנ"ך, זה נשמע סקסי, אם אומר שאני מורה דרך בחו"ל – זה סקסי, אבל מורה של כיתה ז' - זה נשמע נורא ואיום. עבודה של לא יוצלח. את זה חייבים לשנות- ואפשר ".

הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו. אשר יחיאל, המורה לתנ"ך הופתע והתענג כאשר שמע על האישים התנכיי"ם המשפיעים עליו.

מפת עץ החיים הקבלית
אשר יחיאל קרימולובסקי
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
אשר יחיאל , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .
ייעודך הוא מספר המלך שלך הטמון בספירת תפארת, הקורא לך להיות מלך במסגרות ותהליכים. אדם יציב, דייקן, אנליטי וביתי. מתמיד, ריאלי, יורד לפרטים, נאמן ובעל נטייה להיות עובד מצטיין. משקיען בתעסוקה ובכל הקשור לבית, מחובר לאדמה ולמציאות, חי בגבולות וחוקים. אדם עקבי, מסודר, מאורגן, ובעל משמעת עצמית. אדם בעל כוח רצון, נחוש, יעיל, הנוטה ללכת על בטוח. אדם הנוטה לפועל למען החברה.

המשפיע התנכ"י  על ייעודך  הינו "יהושע בן נון" - מנהיג פיזי ועוצמתי שידע להפוך באמצעות תהליכים רעיון להצלחה. אדם עוצמתי ביכולות חשיבתו וביכולות הביצוע שלו.  ככתוב:
אָז יְדַבֵּר יְהוֹשֻׁעַ, לַיהוָה, בְּיוֹם תֵּת יְהוָה אֶת-הָאֱמֹרִי, לִפְנֵי בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וַיֹּאמֶר לְעֵינֵי יִשְׂרָאֵל, שֶׁמֶשׁ בְּגִבְעוֹן דּוֹם, וְיָרֵחַ, בְּעֵמֶק אַיָּלוֹן.  [יהושע י' י"ב]

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  המשויך לספירת דעת הנסתרת   -  מזל מאזנים  הקורא לך להיות אביר המשפחה. אדם הנוטה לטפל ולדואג למשפחה מעין "אימא אווזה". אדם המעורב חברתית, אדם ביתי, המעניק הכל לילדים, בעל חוש צדק ואיזון. אדם תרבותי, אסטטי, רומנטיקן, אחראי, נאמן, מקרין אהבה, דאגה לזולת. אדם יציב ובעל נטייה טבעית לאומנות. המשפיע התנכ"י "שלמה": מתאר אדם כפי שמתואר שלמה כמנהיג וחכם בתחום המשפחתי. אדם אהוב ואוהב הפועל בתחום הזוגי והמשפחתי כפי שחוכמתו באה לידי ביטויה במשפט שלמה – בה בחן את הרגש האימהי ואהבה האין סופית.  אדם עוצמתי ביכולות חשיבתו וביכולות הביצוע שלו.

השר הוא מספר שמך הפרטי המשויך לספירת בינה, קורא לך להיות שר בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. להיות רגיש, עדין, ותרן. להיות חברותי, שקט, מופנם, אמפאטי, שקול וצנוע. לזרום ולהתאים עצמך לאחרים. המשפיע התנכ"י על שמך הפרטי הינו "מרים הנביאה". המסמל את האהבה ללא תנאי לבני האדם בכלל ולמשפחה בפרט. כפי שמרים הגתה את הרעיון לשים את משה בתיבה על מנת שלא ישליכהו ליאור – שלא יהרגו אותו.  
  
מתנת ספירת יסוד - יום הלידה: יום הלידה 11 יום לידתך מספר עליך כאדם בר מזל. היקום יעזור וידחוף אותך להצלחה במשך כ 50 שנה מיום לידתך. הצלחתך תבוא מרעיונות, יוזמה, דינמיות, יכולות ביצוע אישית מדהימה והיכולת להשתנות בכל פעם שיש צורך. עליך לפעול באופן אנרגטי, עם דמיון, באופן הישגי ומנטאלי. אתה שקט כלפי חוץ, אך נשמתך כאש היצירה. אוהב וזקוק למרחבים ולחופש. עליך ללמוד להוביל דרך ולהיות המנהיג הטבעי. יש בך תכונות ייחודיות שאין לאחרים והם: הולכים אחריך באש ובמים, יכולת לברוא מציאות ולהגשים חלומותיך ולאחרים. הנך בעל יכולת לרפא אחרים מההיבט הפיזי ובעיקר הרוחני והנפשי.

הינך חברותי, אינטליגנטי, שכלתני, אמיץ, אדיב, הרפתקן, נוטה לקחת סיכונים ועיקש באופן חיובי.
נבדל מכולם בפן החיובי, הכל מצליח לך בקלות ביחס לאחרים. יש בך רגישות כלפי בני האדם, חמלה ואהבה אין סופית.

המשפיע התנכ"י "יעקב" מתאר יכולות נעלות ומסוגלות להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב.   

הדחף האנרגטי של ספירת יסוד מושפע ע"י האנרגיה של ה"יעקב" שבך שהצליח לבטא את יכולת הראיה המיוחדת שבו כפי שמתואר בברכת יעקב לבניו. בברכה זו חשף יעקב את התכונות הנסתרות של כל ילד וילד. הברכה הובילה לעידן חדש של 12 השבטים.     


 מוזמנים להאזין, היה מעניין.

שירים שהושמעו בתוכנית
השוטר אזולאי – אושיק לוי
אברהם ושרה – שושנה דמארי ואריה אליאס
יהושע – אריק לביא
יהורם גאון בשירו של עובדיה חממה... - אהבה
אנשי הגשם – להקת חופים
מלאך מסולם יעקב – צוות הווי נח"ל
זמר לגדעון – נחמה הנדל
השר משה מונטיפיורי – יהורם גאון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה