יום שבת, 20 במאי 2017

מה מספרת הנומרולוגיה הקבלית על יום שחרור ירושלים?

מה מספרת הנומרולוגיה הקבלית על יום שחרור ירושלים?

צילום דוד רובינגר לע"מ

ירושלים עיר קודשנו, בירתנו ובבת עינינו שוחררה ביום רביעי ה-7 ביוני 1967 כ"ח באייר ה'תשכ"ז. כאשר נבדוק תאריך זה הן מנקודת המבט הכלל עולמית והן מנקודת המבט העברית – יהודית, נגלה סודות רבים הטמונים בתאריך המיוחד הזה ונבין מדוע דווקא בתאריך זה שוחררה ירושלים וניתנה שוב לעם ישראל.

תאריכים וחישובים
כאשר אנו מחשבים על-פי הנומרולוגיה הקבלית את התייחסות תאריך שחרור העיר ירושלים בהתייחס לתאריך הלידה של מדינת ישראל אנו מקבלים את התוצאות הבאות:

יום קוסמו-נומרולוגי המייצג את ספירת התפארת של יום זה 9=18,
שנה אישית 6
חודש אישי 3
יום אישי 1
שיא עתידי 4=13

כאשר אנו בודקים את התאריך העברי של שחרור ירושלים, אנו מקבלים את התוצאות הבאות:
יום רביעי בשבוע
יום כ"ח = 28 = 1
לחודש אייר = החודש השמיני
לשנת ה'תשכ"ז. = שנת 5,727 = 21 = 3 לבריאת העולם.

מה הסוד המסתתר מאחורי תאריך שחרור העיר על פי מפת הלידה של המדינה?

האיחוד על-פי ספירת התפארת נועד להיות משהו אוניברסאלי, לשרת את כלל העולם, עם תכונה ייחודית שהולכים אחריה באש ובמים. איחוד זה נולד ממהותה של אמונה גדולה כי ירושלים היה טבורו של עולם ובירתו הנצחית של עם ישראל, אמונה נצחית שרק התעצמה מאלפיים שנות גלות תוך כדי מאבק נגד המציאות הקיימת באותו הזמן, מלחמה שנכפית על
מפת עץ החיים הקבלית
מדינת ישראל 14.05.1948
כל הזכויות שמורות (C) לשרון נריה בר-און
מדינת ישראל. מטרת האיחוד הוא להביא הצלחה לעם ישראל ולאחד את העיר, העם והיקום כולו בכדי לקיים את הפסוק בנבואת ישעיהו "וּנְתַתִּיךָ וְאָשִׁיבָה שֹׁפְטַיִךְ כְּבָרִאשֹׁנָה וְיֹעֲצַיִךְ כְּבַתְּחִלָּה אַחֲרֵי-כֵן יִקָּרֵא לָךְ עִיר הַצֶּדֶק קִרְיָה נֶאֱמָנָה" (ישעיהו א' כ"ו)
.

שנה אישית 6 מתארת את הביקורת הצולבת שתהיה על המדינה (מזל מאזנים), אך קיימת אפשרות של התחברות לצדק וניצחון על כל המטיחים בקורת אך ורק אם יתקיים איחוד ושיתוף כלפי המבקרים. החודש האישי 3 מתאר כי נושא איחוד ירושלים יהא תמיד בקדמת הבמה אך במנהיגות נכונה 1 – נעשה ונצליח.

מה הסוד המסתתר מאחורי התאריך העברי?

יום רביעי, היום בו נבראו המאורות, מאפשר על-פי ספר יצירה למוציא את המוץ מהתבן, ולהפיק חכמה מתחת לכל אבן. יום זה מביא את היכולת יוצאת דופן להתמקד בעיקר ולא בטפל, להבחין בנושאים שהטיפול בהם דורש עדיפות ולהבחין בין טוב לרע.

חודש אייר המשויך על-פי ספר יצירה למזל שור מפיק לנו אנרגיה המאפשרת יצירת גשר המחבר בין קצוות. ניתן לדמותו לצד המציע שלום בתמורה לקבלת ערבויות וביטחונות מתאימים מהצד שכנגד.  האנרגיה מאפשרת יצירת סביבת עבודה מיטבית כאשר המלה האחרונה כדאי שתהייה סוף מעשה במחשבה תחילה.

שנת ה'תשכ"ז, 5,727 מסתכמת ל 3=21. המספר 3, המופיע כאן פעם נוספת (בנוסף לחודש האישי) מייצר אנרגיה נוספת הנותנת לנו שני פנים. מן הפן האחד אנו מקבלים את הפן האנרגטי של המספר המתאר והמאפשר אנרגיה של יצירתיות, תקשורתיות, שמחת חיים, יכולת ביטוי טובה מאוד וחשיבה אופטימית וחיובית באופן טבעי המתרכזת בצד הטוב (החלק המלא של הכוס).

הפן השני מחבר אותנו אל הענק התנכ"י המתחבר למספר 3, הוא משה רבנו עליו השלום. המתואר כאדם שידע להפוך ביצירתיות קבוצה של עבדים לעם.  
האנרגיה של משה המסתתרת ומשפיעה על שנת ה'תשכ"ז מצליחה לבטא את היצירתיות, את יכולת המנהיגות והעמידה על במה והוצאה  מעבדות לחרות. ככתוב בתנ"ך:
וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה אֶל-הָעָם, זָכוֹר אֶת-הַיּוֹם הַזֶּה אֲשֶׁר יְצָאתֶם מִמִּצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים, כִּי בְּחֹזֶק יָד, הוֹצִיא יְהוָה אֶתְכֶם מִזֶּה; וְלֹא יֵאָכֵל, חָמֵץ.  [שמות י"ג ג']
ח וְהִגַּדְתָּ לְבִנְךָ בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר  בַּעֲבוּר זֶה עָשָׂה יְהוָה לִי בְּצֵאתִי מִמִּצְרָיִם.  [שמות י"ג ח']
האנרגיה של משה מאפשרת אנרגיה מזל קשת, עמידה על במה, הנהגה והעברת ידע שהשפעותיו ניכרות לדורי דורות.


מדוע חשוב איחוד עם ישראל, השיתוף והשלום בין כל חלקיו?

היום בחודש (כ"ח) מתייחס לקוהלת פרק ג' פסוק ז' וְעֵת שָׁלוֹם.  לאנרגיה השולטת ביום שתי פנים. הפן האחד נותן לנו אפשרות להגיע לשלמות בכל מרחב העשייה. הרצון והצורך להתפתח במישורים הרוחניים הולכים ומתגברים ככל שעוברים השנים, מתוך הכרה שרק כך ישיגו את שלוות הנפש המיוחלת שיכולה להוביל להישגים רוחניים פורצי דרך.

הפן השני נובע מהמנהיגות הנובעת משיתופי פעולה כאשר 'יד' לוחצת 'יד'. אם אדם ייתן לרעהו 'יד' וילחץ את ידו לשלום יקבל כאן 'יד' ועוד 'יד'. י"ד = 14. 14 ועוד 14, יתנו לנו 28. 28 בגימטרייה  היא כ"ח. כלומר רק שיתוף פעולה צודק וראוי ייתן לנו את הכח להמשיך ולהגיע אל צדקת דרכנו ללא עוררין.

בְּשׁוּב יְהוָה, אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ, כְּחֹלְמִים.

כפי שאומר ידידי הטוב הרב יוסף וסרמן - יו"ר מחוז ירושלים של ארגון צוות – ארגון גמלאי צה"ל.
"בְּשׁוּב יְהוָה, אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ, כְּחֹלְמִים. (תהילים קכ"ו א') ", הכול הלך מהר, כל הנס זה היה כמו חלום ההולך מהר.

ביום שני פרצה המלחמה ופתאום אתה מתעורר ביום רביעי וירושלים בידך, והר הבית בידך וחברון בידך,ואתה עומד וחושב תוך יומיים כל זה קרה? היינו כחולמים.
בְּיָמֵינוּ שׁוּב נֶאֱלָצִים לַחֶרֶב וְשׁוּב נוֹכַחְנוּ לָדַעַת שֶׁהַגּוֹי נִשְׁאַר גּוֹי וְהַשִּׂנְאָה לְעַם יִשְׂרָאֵל הִיא שִׂנְאַת עוֹלָם וּמִמֵּילָא נֶאֱלָצִים אָנוּ לַעֲמֹד עַל הַמִּשְׁמָר, וּלְהִשְׁתַּמֵּשׁ בַּחֶרֶב, אֲבָל לִזְכֹּר תָּמִיד חֶרֶב צְמוּדָה לְסֵפֶר,כָּל נִתּוּק וְכָל הַפְרָדָה שֶׁבֵּין הַסֵּפֶר וְהַסַּיּף מְסַכֵּן אֶת קִיּוּמֵנוּ וְאֶת עֲתִידֵנוּ
הקב"ה יעשה שלום עלינו ונזכה לראות באיחוד הלבבות, באיחוד העם. כשם שנתאחדה ירושלים, נזכה להשיב לארץ ישראל את עם ישראל השלם במהרה בימינו אמן.

בברכת מועדים לשמחה.
יום ירושלים שמח!"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה