יום שבת, 25 בנובמבר 2017

האם פני בנימין נתניהו להקדמת הבחירות?

       
האם פני בנימין נתניהו להקדמת הבחירות?
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים - בירת ישראל הנצחית
התמונה מעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו
צילום: קובי גדעון - לע"מ
התכונה המובילה אצלו - הולכים אחריו באש ובמים. הינו בעל יכולת לממש את רצונותיו  נמצא בתקופת חיים המתואמת עם "שליטה וניהול" במדינת ישראל.

מפת עץ החיים הקבלית של בנימין נתניהו מספרת עליו כי הוא אדם שנועד להוביל דרך עולמית. אדם בעל יכולות מיוחדות הנדרשים מראשי ממשלות ונשיאי עולם. אדם בעל כריזמה, בעל יכולת ביטוי גבוהה, בעל תכונה - שהולכים אחריו באש ובמים. לבנימין נתניהו יכולת לדבר עם כל מפלגה או אדם בשפה שלו.

מפת עץ החיים הקבלית
ראש הממשלה בנימין נתניהו
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
מפתו של בנימין נתניהו מאוזנת. כלומר הוא מסוגל לממש 100% מהפוטנציאל שלו. ראויה לציון העובדה כי מבחינת מפות עץ החיים - חלוקת האוכלוסייה בעולם: 85% מהאנשים מפותיהם אינן מאוזנות ולכן הם מסוגלים לממש רק 40% מהפוטנציאל שלהם. ל-8% מאוכלוסיית העולם יש מפה חצי מאוזנת והם מסוגלים לממש רק 80% מהפוטנציאל שלהם ואילו רק 7% מאוכלוסיית העולם - מפותיהם מאוזנות והם מסוגלים לממש את הפוטנציאל שלהם במלואו - 100%. בנימין נתניהו נמצא בקבוצה האחרונה.

המיוחדות של בנימין נתניהו כמנהיג נובעת משלושה נתונים עיקריים:
·       האחד, התכונה המובילה אצלו - הולכים אחריו באש ובמים,
·       השני, הינו בעל יכולת לממש את רצונותיו,
·       השלישי, הוא נמצא בתקופת חיים המתואמת עם "שליטה וניהול" במדינת ישראל.

ההסתבכות השנה נובעת מכמה גורמים גם יחד:
האחד, בנימין נתניהו נמצא בתקופה מיום 21.10.2016 ועד 21.10.2017 המקשה עליו. השני, בת הזוג שלו, שרה נתניהו, נמצאת בתקופת חיים עד גיל 120 שכולם נגדה. אילו הם אנרגיות שקשה להתמודד איתן כאשר לא יודעים כיצד לנהוג בהם.

בעניין הפרשיות, לבנימין נתניהו יש שני נתונים חזקים מאוד המאפשרים לו לצאת מהפרשיות. היות שמטרתו לצאת מהם נקי, עליו למשוך אותם עד לחודש 11.17. לצאת מהן לגמרי הוא יצא אחרי 7/18.

בנימין נתניהו ידוע כאדם מחושב המונע ממניעים בעלי תזמונים פוליטיים נכונים. לכן אם נבחן את האפשרות של בחירות במועדן 5.11.2019 או הקדמתם ל 2018 נראה כי יהיה נכון מבחינת תזמון להשאירם על שנת 2019.

מפת מפלגת הליכוד תומכת בעשייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. החודשים הטובים ביותר לבחירות עבורו בשנת 2019 הם: מפברואר עד יוני 2019, החודשים הטובים ביותר עבורו בשנת 2018 הם: ממרץ עד יולי או אוקטובר 2018.

מפת עץ החיים הקבלית של בנימין נתניהו מראה כי אם יחליט להקדים את הבחירות הוא יכשיל את עצמו ויקשה עליו להיבחר. אם החליט בכל זאת להקדים, רצוי שלא להקדימם לפני מרס 2018. היות שבחירות נערכות בימי שלישי רצוי בימי שלישי הקרובים למועדים המפורטים.

מנתונים אילו ניתן להבין שפני בנימין נתניהו לבחירות מוקדמות. השיקולים לבחור בהליכה לבחירות מוקדמות אינם נכונים היות שהמטרה היא להסיט ממנו את האש של כל ההתנהלות נגדו.

עדיף לבנימין נתניהו להתעסק עם ה"אש" שכן מפתו מתארת אדם עם מספרי אש. זוהי מפה מיוחדת במיוחד, שכל המספרים בה הינם מספרי אש. זוהי מפה 100% אש. ולכן, קל לו להילחם באש שאותה מפנים כלפיו אחרים. אם יחליט, למרות הכל, להקדים את הבחירות כאמור, מומלץ כפי שכתבתי למעלה.


בתאריכים אלו, עשוי בנימין נתניהו בהחלט לנצח בבחירות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה