יום שני, 6 בנובמבר 2017

מושיק גלאמין – חוצב עיצוב מעומק הנשמה

מושיק גלאמין – חוצב עיצוב מעומק הנשמה

"אות לאות תביע אומר " 6.11.2017 בין 11:00 ל 12:00 בשעה בראשונה בין 11:00 ל 12:00 אנו שמחים לארח את מושיק גלאמין מעצב פנים, יועץ אופנה ומורה לעיצוב אשר החל את דרכו כמגיש, שחקן ושדרן  רדיו  אשר מצטרף לסגל המרצים של המכון הטכנולוגי במסגרת ללימודי תעודה וילמד עיצוב.

מושיק החל להתמקצע בתחום האופנה כאוטודידקט, כשעשה סטיילינג לצילומי הקטלוגים של חברות גדולות (כגון "פוקס"), פרסומות בטלוויזיה, תצוגות אופנה, והפקות בעיתונים נחשבים בענף זה בישראל. בנוסף, הועסק כיועץ אופנה בכיר של מותגים ישראליים ובינלאומיים. מושיק מתמחה גם במתן הרצאות בנושאי ייעוץ תדמית ומראה. מושיק המציא פריט עיצוב יפהפה המתאים לכל אדם המכונה אינסטבלוק.  

האינסטבלוק הינו בלוק מעץ  או חומר מיוחד נוסף. אפשר להדפיס תמונות אישיות מכל סוג ועניין, תמונות היכולות לספר את סיפורו המיוחד של המזמין.  התמונות מודפסות בעזרת מדפסת בעלת טכניקה ייחודית, כאשר הבלוק מוכן במקום ובתוך דקות ספורות.

התוצר הסופי המתקבל הינו פריט עיצובי אישי ויפהפה, אשר ניתן להעניק אותו כמתנה לכל אירוע. הבלוק משתלב כחלק מעיצוב הבית –כתמונות בודדות הפזורות ברחבי הבית והמשרד או אפילו כחיפוי לקיר שלם.

באחרונה  מגיש מושיק גלאמין תוכנית רדיו ביחד עם מאיה בצלאל עסיס ברדיו לב המדינה 91FM. החל משנת 2012 מושיק נבחר להנחות בזכיינית ערוץ 2 רשת את תוכנית העיצוב "בא לחדש לכם".

מושיק אומר:" אנשים הם הפריטים האהובים עליי, ופריטים בשבילי הם כמו חברים טובים, לשניהם אני מתייחס כמעט אותו דבר (חוץ מהרגעים שאני נתקע עם הזרת ברגל של ספת הוינטאג' שלי ואז אין לי עם מי לריב). אני נוהג ללקט אנשים ופריטים בקפידה רבה, דואג לטפח אותם, משדרג אותם כשצריך ונהנה מנוכחותם ומאישיותם המקורית.

יש בי את היכולת הטבעית, כנראה, לזהות צרכים של אנשים ולשלב בין אלה לבין התאמת סגנון עיצובי המתאים לכל אחד על פי אישיותו והעדפותיו.
החיבור והאהבה שלי לאנשים ופריטים מכל סוג, בשילוב הראייה האסתטית, העיצובית והפונקציונלית שלי לכל דבר בחיים, הובילו אותי באופן טבעי לעסוק בתחום סגנון החיים על תחומיו המגוונים, גם כתחביב, אצלי בבית, גם בבתים של משפחה וחברים וגם במסגרת עבודתי בטלוויזיה ובשאר תחומי המדיה". נקשיב למושיק ולסיפוריו ונתבונן מעט במפת עץ החיים הקבלית שלו.

לקראת סוף התוכנית שמח לארח את מנהלת התוכניות של בית הספר ללימודי תעודה עדי כהן סימן טוב אשר סיפרה על בית הספר ללימודי תעודה ועל קורס העיצוב בהנהלתו של מושיק.

על מפת עץ החיים של מושיק:
מפת עץ החיים הקבלית משה גלאמין
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
 משה, כמו כל אדם הגעת לעולם עם ייעוד ותיקון.
משה, כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי.

ייעודך הוא מספר המלך שלך הקורא לך להיות מלך בידע וחוכמה. אדם מחונן, נבדל, בעל נטייה להעמקה במיוחד בתחומי הלימוד ומחקר. אדם השואף למושלמות. אדם בקורתי וחשאי. אדם נאמן, יציב, אנליטי, שכלתני, בעל אינטואיציה טובה. אדם בעל יושרה, שואף לשלווה ושלמות פנימית. אדם המתחבר לאמונה ולדת.
המשפיע התנכ"י רבי "שמעון" בר יוחאי -  אדם חכם שידע לעמוד על במה ולהעביר את הידע והחוכמה שלו לאחר. אדם שמעריכים את חוכמתו ושמחים ללמוד ממנו.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי -  מזל סרטן הקורא לך להיות הקורא לך להיות אביר בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. להיות רגיש, עדין, להיות חברותי, שקט, מופנם, אמפאטי, שקול וצנוע. לזרום ולהתאים עצמך לאחרים. להתחבר לפן האימהי, למרות שאתה גבר, להיות מכיל, מטפל ותומך. אדם השואף לקשר אינטימי וזוגי. אדם מעודן, נעים, דיפלומטי, מפנק, מעניק ושקט. אדם רגיש, מתחשב, אדיב, אחראי ודייקן. אדם יסודי, יציב, מסודר, מסור ונאמן. אדם רציני, שמרן, שקדן, ותרבותי .

השר הוא מספר שמך הפרטי. הקורא לך להיות  שר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לבלות, לחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעוזר ולהיות מעניין.  

לסיכום: אתה תפנה את מירב זמנך ועשייתך למען האחרים שייעודך לעמוד על במה ולהעביר ידע.

הצלחה צפויה לך עד גיל 47 לאחר מכן תבחר לפעול למען החברה, לתת שרות, לטפל בעצמך ובזולת.
   
השירים שהושמעו בתוכנית:
ארקדי דוכין ומאיר בנאי -  דומינו
רמי קלינשטיין - מתנות קטנות
רבקה רז ועדנה גורן - אלו דברים שעלי אהובים
דני רובס - משהו חדש מתחיל


עם עדי כהן סימן-טוב
                                                              
                                                             כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה