יום שני, 16 ביולי 2018

עמנואל בן הרוש – מאמענטש עוזר לעסקים לגדול ובגדול.


עמנואל בן הרוש – מאמענטש
עוזר לעסקים לגדול ובגדול.

"אות לאות תביע אומר" 16.07.2018 בין 11:00 ל 14:00 ומתכבדים לארח את עמנואל בן הרוש , המכונה מאמענטש, העוזר לעסקים לגדול ובגדול. "יש לך עסק איתי" מסיים עמנואל המכונה בפי מיודעיו ובני משפחתו מנו, כל מייל שהוא מעביר למאומניו ומבטיח שתמיד הוא יהיה עבורם בכל סוגיה ושאלה עד אשר עסקם יגדל וילבלב.

אל תחום הושטת העזרה לעסקים לגדול ותחום האימון האישי והעסקי הגיע מנו לאחר מסע אישי ארוך ומפותל, מסע שכלל תחנות אישיות ומקצועיות מגוונות בלמעלה מ-52 מקצועות ועיסוקים. הקריירה המגוונת של מנו החלה בתחום החינוך נמשכה לתחום ניהול קהילתי, ניהול משקי-קיבוצי, ניהול עסקי, יזמויות טכונולוגיות ועוד תחנות מרתקות. למד מנו דבר חשוב, שאותו מנו אומר וכותב: "אתה גדל כשעסק שלך גדל , והעסק שלך גדל כשאתה גדל. לגדול, למדתי, זה בעיקר להתפתח אישית. להשקיע ולעמול בפיתוח כישורים, יכולות, אופי, חזון, רגש, הבעה ועוד ועוד... וכשזה נעשה מתוך שמחה, כנות ויושר פנימי התוצאות הניכרות לעין מדהימות ומפתיעות. ובעיקר הן מפתיעות את האדם עצמו".

המאמענטש בא ממילה לא כל כך נפוצה היום – מענטש.

מענטש על פי המילון היא מילת סלנג באידיש למילה המוכרת יותר – ג׳נטלמן.  בעבר הלא כל כך רחוק כשרצו לציין כשאפשר לסמוך על מישהו, שמילה שלו היא מילה, שאיכפת לו ממך באמת והוא ינהג בכנות באדיבות ובאנושיות איתך אמרו על מישהו – ״מענטש״!
האכפתיות של מנו גלומה בחתימתו על מכתביו האלקטרוניים, המיילים שלו:"יש לך עסק איתי".

מנו מתמקד בשנים האחרונות בייעוץ עסקי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. במקום הזה מנו מוצא תשוקה מיוחדת לעזור ולהוביל בעלי עסקים להצליח ולבטא את עצמם באמצעות העסק שלהם.

תשוקה עזה זו שלו, יושבת על התפיסה שכל בעל עסק הוא אומן. הוא אומן שרוצה להתבטא ולהביא את הבשורה שלו לעולם. מנו מוצא את עצמו נכבש בצורך הזה לעזור לאנשים להתבטא ולהביא את מה שהם לעולם.

הקשבנו לסיפוריו של מנו, למדנו מהתובנות שלו ומדרכו, למדנו מתובנותיו על התפתחותו ומה למד ממנה על תהליך ההתפתחות של יזמים ובעלי עסקים.

כמו כן לא שכחנו להתבונן במפת עץ החיים הקבלית שלו.

מפת עץ החיים הקבלית – עמנואל בן הרוש
מפת  היעוד שלך
ייעודך המתואר בספירת תפארת:
מפת עץ החיים
עמנואל בן הרוש
(C) כל הזכויות שמורות - שרון נריה בר-און
להיות מלך בתהליכים, מסגרתי ויציב. להיות חרוץ ולעבוד קשה. להציב ולחיות עם גבולות, להיות מציאותי, חומרני, פעלתן, טכני וביצועי. שמרן, נאמן, הגיוני, ממוקד, דייקן, קפדן, מתמיד ואנליטי. צנוע, ביתי, אדמתי, משרה בטחון ובעל יכולת ירידה לפרטים. עובד מצוין ומשקיען בעבודה. לפעול למען החברה ולתת שירות. לייצר ביטחון לעצמו ולזולת.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך:
לנתינה ללא גבולות, רוחב לב, אהבה אוניברסאלית ועזרה לזולת. מנהיג העולם הגדול, מלכותי, מנהיג טוב לב, איש העולם הגדול וראיה בגדול. בוגר, אמיץ, אתגרי, הרפתקן, לוקח סיכונים, חוזק נפשי ופיזי, הישרדותי, מתנסה בריגושים, ובטחון עצמי. שואף למעלה, מתחיל ומסיים דברים. המורה האוניברסאלי ושירות למען האנושות. נלחם למען זכויות חברתיות, נלחם למען הצדק החברתי, מתנדב למען הזולת, רחמן, עוזר לזקנים, חלשים ועניים.  

המזל האסטרולוגי: המתואר בספירת הדעת הנסתרת, הוא מזל תאומים (5) ובעל איכויות ותכונות של: אדם תקשורתי, וורבלי, יצירתי, חופשי, אנרגטי, אנליטי, כושר קליטה מהיר, זריז, יוזמתי, כריזמטי, דחף לצבור ידע, דחף לשינויים בלתי פוסקים.

שמך הפרטי, המתואר בספירת בינה:  מאפיין אותך כאדם השואף ליציבות כלכלית. הישגי, תכליתי, מעשי, אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון, ביצועי ועוצמתי. אנרגטי, דינמי, חושב בגדול, כשרוני בכול תחום, שואף לטפס למעלה לפסגה, רואה בגדול. עסקי, מדעי, נחוש, רצון עז, מתמיד, משמעת עצמית. יכולת ריפוי, יסודי, יעיל, תחרותי, מסגרתי, פעלתן, עשייה, חרוץ.

יום שלישי – שילוש מנצח – כנגד שלושה מלאכים

"המליך אות ד' וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם חמה בעולם יום שלישי בשנה ונחיר ימין נספר זכר ונקבה".

                                                        (ספר יצירה פ"ד, מ"י)
"איזהו עשיר – השמח בחלקו"

האדם בשלישי

הטיפוס של יום שלישי הוא איש עשיר ומלא בשפע. הוא מעוניין בכל נימי נפשו להעניק ולסייע. הוא ישאף לעולם לעזור לזולת. גם בהיעדר משאבים גשמיים, הוא ניחן ביכולת להעניק באמצעות חיוך ופנים מבינות. הוא משדר שהכול בסדר, גם במחיר הסתרת דאגותיו.

הוא מורה מלידה. יש לו הכישורים הטבעיים להעביר מסרים בצורה ברורה ונהירה לכולם.
נאה דורש - נאה מקיים: הוא מאמין בשקיפות ובצלילות ללא כל סודות ורזים. הוא לא ישקוט על השמרים, עד שישיג את רמת הבהירות התודעתית הגבוהה ביותר. הוא אינו מוכן להשאיר אבן אחת לא הפוכה של ספק וחוסר נחישות.

האמת היא נר לרגליו, ומהשקרים והתרמיות תרחק נפשו. כל מעשיו נעשים מתוך שכנוע פנימי כן ואמתי. אמינותם של דברים נבחנים על ידו לאורך זמן, על מנת להסיר כל צל של ספק מן הדרך.

מבחינתו, החיים הם מסע אינסופי של התפתחות עצמית ופנימית. הוא מצויד בביטחון עצמי באשר לגיבוש זהות מוגדרת ומודעת לעצמה.


השירים שהושמעו בתוכנית:
ביני לנדאו ותלמידי הישיבה לצעירים – כנפי רוח
חווה אלברשטיין - לכל איש יש שם
רן אלירן - כל העולם כולו 
עפרה חזה - מישהו הולך תמיד איתי
שולי נתן ונחמה הנדל - מי האיש
אריק איינשטיין אני ואתה
חוה אלברשטיין - שחמט
צביקה פיק לפעמים חלומות מתגשמים
נחמה הנדל  - רק על עצמי
אלכסנדרה - תקוות ימיי
יהורם גאון - בית אבי
חיים משה - תודה







                                           קטלוג העשייה שלי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה