יום שני, 5 באוגוסט 2019

ג'ואל אקשטיין – מקימת קרן אקשטיין יד זיכרון לרב יחיאל אקשטיין נשיא הקרן לידידות.


בס"ד
ג'ואל אקשטיין – מקימת קרן אקשטיין יד זיכרון לרב יחיאל אקשטיין נשיא הקרן לידידות.


"אות לאות תביע אומר" 05.08.2019 בין 11:00 ל 14:00 ומתכבדים לארח את ג'ואל אקשטיין אלמנתו של הרב יחיאל אקשטיין המקימה את "קרן אקשטיין", ארגון חדש המסייע ל נזקקים לזכרו של בעלה המנוח.

ג'ואל מספרת: "לפני 15 שנים כשזכיתי להכיר את בעלי המנוח התוודעתי לעולמות הסיוע והנתינה ומאז זה העיסוק שלי יחד אתו.  התלוויתי אליו לכל הפעילות של התרומות והנתינה בישראל ואני רואה את עצמי שליחה פרטית של המשך העשייה, זה משאיר אותו חיי בתוכי כל יום מחדש".
בארבע השנים האחרונות ג'ואל ניהלה את המוקד שהקימה עבור הנזקקים הפרטניים שפנו בבקשת עזרה וסיוע אל הקרן הידידות. במוקד היו 20 רכזי שירות טלפנים שענו ב-7  שפות ונתנו מענה טלפוני והכוונה לאנשים במצוקה חברתית או קהילתית. במוקד נתנו סיוע לכ-300 איש ביום ו- 5,000 בחודש וזה נתן לג'ואל ולצוות שניהלה סיפוק אדיר. כל הפעילות היתה בשיתוף עם 600 ארגונים מהמגזר השלישי ועם המדינה. ג'ואל רוצה לייצר המשך ישיר של התוכנית הזאת שהיתה חיונית.

ג'ואל ממשיכה ומספרת: " כרגע אנחנו בשלבים ראשונים ואני מקווה שבטווח שלושה חודשים העמותה תתחיל לתת מענה ליותר מכמה משפחות בשבוע ולטובת זה ייצרנו שתי מנגנוני הכנסה שכל ההכנסות מגיעות לעמותה אחת. הפרויקט הראשון הוא מכירת "נשיקות" עם לוגו של הארגון שיינתן לעובדים באירועים ובחגים ואת ההכנסות מרכישת הנשיקות עם הלוגו הם תורמים ישירות לנזקק. הפרויקט שני זה פתיחת הבית הפרטי שלי לארוחות שישי עם חוויה יהודית ירושלמית לתיירים כשכל עלות האירוח מועברת לחשבון העמותה לסיוע".
נקשיב לסיפוריה של ג'ואל על עשייתה המבורכת ולא נשכח כמובן להתבונן במפת עץ החיים הקבלית שלה.

הקשבנו קשב רב לסיפוריה המרתקים של האורחת היקרה על עשייתה ונגענו כמובן במפת עץ החיים הקבלית שלה.

היה מעניין... מוזמנים להאזין.

מפת עץ החיים הקבלית – ג'ואל אקשטיין
ספירת תפארת – הייעוד
מפת עץ החיים הקבלית - ג'ואל אקשטיין
(C) כל הזכויות שמורות - שרון נריה בר-און
ייעודך: להיות מאסטר. מנהיג ומוביל דרך רוחנית. נועדת לגדולות. לרפא את העולם בעיקר מהיבט הנפשי והרוחני. להנחות ולרפא אחרים ע"י הכוונה רוחנית, בתיקונם האישי, לקראת מימוש ייעודם. לעמוד על במה ולהעביר ידע ובעיקר ידע רוחני. להרחיב אופקים, לפתח כוחות וכישורים בלתי רגילים, מדעיים ורוחניים, בכול תחום וברמה גבוהה ואין סופית. לפעול בנדיבות ורוחב לב. לעזור לאחרים להתגבר על בעיותיהם ומכשלותיהם בפן הרוחני, הרגשי, המנטאלי והפיזי. לפעול בחכמה למען האנושות. להנהיג באופן מלכותי. לפעול באומץ ולהתמודד עם אתגרים. לסיים תהליכים ולממש התחלות חדשות. להגיע לפסגה ולפעול כאש היצירה. לפרוץ למרחבים, להתחזק, להעצים בטחון אישי על מנת שתוכל להנהיג, להוביל דרך ולהנחות אחרים. להיות אופטימי עם חוזק נפשי ופיזי. לאהוב, להעניק ולהכיל את כולם.
מספר ייעודך מקל עליך במערכת זוגית.

המשפיע התנכ"י "אדם"
מספר 9 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם המסוגל להכיל את תכונות כל בני האדם, אחריו הולכים באש ובמים. אדם בעל יכולת לברוא מציאות.  
בפן החיובי, ה"אדם" שבך הצליח לבטא את יכולת ההובלה ובריאת המציאות כפי שבא לידי ביטוי בבריאת הגזע "האנושי" והצלחתה.     
בפן השלילי, ה"אדם" שבך מתואר כאדם הפועל ללא חשיבה מקדימה, ללא בקרה עצמית וללא גבולות, לוקח סיכונים כמתואר בסיפור אדם וחוה.  
ובתנ"ך כתוב:
וַיִּצֶר יְהוָה אֱלֹהִים מִן-הָאֲדָמָה, כָּל [הכל מהווה את המספר השלם 9  שהכל עבורו והוא עבור כולם והקשר של המספר עם היקום] -חַיַּת הַשָּׂדֶה וְאֵת כָּל-עוֹף הַשָּׁמַיִם, וַיָּבֵא אֶל-הָאָדָם, לִרְאוֹת מַה-יִּקְרָא-לוֹ; וְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָא-לוֹ הָאָדָם נֶפֶשׁ חַיָּה, הוּא שְׁמוֹ.  כ וַיִּקְרָא הָאָדָם שֵׁמוֹת, לְכָל-הַבְּהֵמָה וּלְעוֹף הַשָּׁמַיִם, וּלְכֹל, חַיַּת הַשָּׂדֶה. [בראשית ב' י"ט-כ']
אדם כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן טלה ומתאר אדם השלם עם עצמו והחלטותיו, מעניק, אוהב את החי והצומח, זקוק לחופש ומרחבים, יצירתי ומוביל דרך עולמית.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך:
להיות מנהיג, עצמאי, יצירתי, שאפתן, הישגי, יוזמתי, לייצר רעיונות, דומיננטי, דיפלומטי, קבלת הכרה, ממוקד מטרה, מנהל, אמיץ, מעשי, מנטאלי, וורבאלי, ביטחון עצמי, מסגרת משפחתית חשובה להכרה ולמימוש היעוד.

ספירת הדעת הנסתרת:
המזל האסטרולוגי: מאופיין ע"י מזל גדי (8) מתאר אותך כאדם חומרי, רכושני, גשמי, ביתי, אוהב כסף, הישגי, תכליתי, מעשי, אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, כוח רצון, ביצועי ועוצמתי. אנרגטי, דינמי, חושב בגדול, כשרוני בכול תחום, עסקי, מתמיד, יסודי, יעיל, תחרותי.


השירים שהושמעו בתוכנית:
כל העולם כולו גשר צר מאוד 

צמד רעים - עוד ישמע
עדנה לב - ידיד נפש
דודו זכאי ולירושלים עירך
בועז שרעבי – לתת
עוזי מאירי - עוד שדי פורח 
אנעים זמירות - שולי נתן
יגאל בשן - עושה שלום
מעל פסגת הר הצופים נחמה הנדל
אני מאמין - שחקי שחקי - נחמה הנדל
עפרה חזה - מישהו הולך תמיד איתי
שולי נתן ונחמה הנדל - מי האיש











                                                                קטלוג העשייה שלי

                             כתבה שהתפרסמה עלי בעיתון השקמה חולון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה