יום שני, 1 במרץ 2021

נעמה משיח כהן – מנכ"ל אתר 'מוקסיני' ללייף-סטייל 01.03.2021

 בס"ד

נעמה משיח כהן – מנכ"ל אתר 'מוקסיני' ללייף-סטייל

במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו יום שני, י"ז באדר ה'תשפ"א 01 במארס 2021 בין 11:00-14:00 את נעמה משיח כהן – מנכ"ל אתר 'מוקסיני' ללייף-סטייל האומרת " החיים זה מה שאת עושה מהם".

 

לאחר שנים של ניסיון מעשי בתחום הדיגיטל, השיווק והלייף סטייל, יזמה נעמה משיח כהן והקימה את אתר 'מוקסיני' שמהווה פלטפורמה וקורת גג לתחומי הלייף סטייל בישראל - החל באופנה ואביזרים, עבור דרך תיירות ותרבות, מופעים ועוד. מאחורי האתר שכולל ראיונות בלעדיים ומידע ויזואלי עומדים תכנון קפדני ותכנית סדורה המהווה מסגרת עסקית למיזם ובנוסף טיפים מעשיים.

 

מספרת נעמה "מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי אופנה וסטיילינג. כבר בתיכון למדתי אופנה ולאחר הצבא למדתי איפור קולנוע וטלוויזיה אך זנחתי את התחום. ועדיין, תמיד השקעתי בלבוש. בעיני, לכל אירוע והשקה יש להגיע בלבוש התואם את רוח האירוע כולל אירועי תרבות. חלק מהאני שלי בביגוד הוא העברת המסר לרוח התקופה והוא זה שנותן ביטוי למי שאתה".

 

לשאלה "מדוע הקמת את אתר 'מוקסיני'?"

משיבה נעמה: "הקמתי את מגזין לייף סטייל 'מוקסיני' בגלל תסכול במקום העבודה בו אני רגילה לשמוע הרבה "לא ולא".  החלטתי שיהיה מקום עם מידע וסיפורים על השראות של אנשים לא רק מפורסמים אלא אנשים שדרכם היתה קשה או שבעיני עצמם הם הצליחו ויש לי את המקום לספר עליהם בכדי שאנשים יתחזקו מכך. כל הכתבות שראיינתי על אנשים היתה התמדה ולהאמין בעצמך ולאהוב את עצמך ולדעת לחיות בתוכך ללא קונפליקטים".

 

אהבתה של נעמה ללייף סטייל הייתה מאז ומתמיד. את האהבה הזו היא מביאה לאתר 'מוקסיני'. ב'מוקסיני' נעמה נותנת ביטוי לאופנה, לעיצוב, לבישול, ליין, לאמנות, לתרבות, לבידור ולכל שאר המרכיבים של החיים הטובים שמהווים את מרכזי התוכן של אתר 'מוקסיני'.  כפי שנעמה אומרת, זה המקום שלה לתת במה לאומנים פחות מוכרים אך בעינה הם מוכשרים ומעניינים.

 

נעמה פונה לקהל שאוהב סטייל, תרבות ובידור. קהל שאוהב לדעת. קהל שמעריך יופי מכל סוג שהוא. נעמה פחות מתעניינת ברכילות צהובה ובוחרת לתת לקהל שלה יותר תוכן עם עומק.

 

הקשבנו קשב רב לסיפוריה של מעמה וכמובן, לא שכחנו להתבונן במפת עץ החיים הקבלית שלה.

 

היה מעניין... מוזמנים להאזין.

מפת עץ החיים הקבלית – נעמה משיח כהן

כל אדם מגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה למלך, אביר ושר. המלך מדבר על הייעוד ומוביל אותך להשגת מטרותיך בחיים. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיך למימוש  ייעודך, השר יספר לנו, איך תעשי זאת ובאיזה אופן.

להיות מלכה בביצוע. לשאוף להצלחה, לחשוב עסקית ולראות בגדול. להיות אדם עוצמתי, בעל כוח רצון ומשמעת עצמית. מציאותי, יסודי, מאורגן, מסודר, תכליתי ומעשי. יעיל, חרוץ, נחוש, מתמיד, עקבי ושם לב לפרטים. ענייני, אחראי, פעיל פיזית, תחרותי ואנרגטי. להיות צנוע וביתי, מסגרתי ואדמתי,  לפעול בביטחון ולפי החוקים, לפתח כישרונות טבעיים, רוחניות ויכולת ריפוי.

המשפיע התנכ"י "יהונתן" ו"גולית"

מספר 8 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר יהונתן בן שאול. אדם רב עוצמה, בעל יכולות ביצוע מדהימות ובעל כוחות ותעצומות נפש. אדם הפועל בעיקשות ובנחישות להשגת מטרותיו.    

ה"יהונתן" שבך הצליח לבטא את יכולת מנהיגותו, יכולותיו הפיזיות המובילות להצלחות גדולות כפי שהצליח במלחמותיו נגד הפלישתים. יהונתן כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל גדי ומתאר אדם הרואה את הנולד ויודע להחליט את ההחלטה הלוגית/מעשית הנכונה כפי שבחר לתת את המלכה לדוד.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך ועונה על השאלה: כיצד משפיע סגנון החשיבה שלך על חייך? 2=11

מפתך  מספרת על אדם בעל סגנון מחשבה להובלת דרך רוחנית ועסקית, לנהל, ללמוד וללמד. מחשבה מיוחדת מקורית לא שגרתית ומבריקה. בעל יכולת "לברוא מציאות". מהיר מחשבה ומהיר החלטה. גאונות מחשבתית. סגנון חשיבה זה בין היתר מקל על מערכת זוגית. 

אם לא הגעת לדרגת המאסטר 2=11 יהיו מחשבותיך מאופיינות ע"י המזל האסטרולוגי סרטן 2: מפתך מספרת עליך על אדם שקול, הרואה את שני הצדדים של המטבע. אדם המסוגל להכיל צרכים של אחרים. אדם בעל מחשבה שיתופית, זוגית, אינטימית.

ספירת הדעת הנסתרת: המזל האסטרולוגי: מאופיין ע"י מזל אריה (1) מתאר אותך כמנהיגה, מנהלת, כאדם עצמאי, בעל כבוד עצמי, בטחון עצמי, מוחצן, שאפתן, יצירתי, קובע מטרות משיגן, ממוקד מטרה, יוזמתי, נחוש, מתחיל דברים חדשים, פועל כאש היצירה, מנטאלי, אמיץ, מעשי, וורבאלי וכריזמטי.

ספירת בינה: שמך הפרטי:  מאופיין ע"י מזל קשת (3) מתאר אותך כאדם יצירתי, יכולת ביטוי טובה מאוד, יכולת מכירה, שמח, חביב, נחמד, מקסים, חברותי, אופטימי, מאמין, חיי את הרגע, אוהב, כשרוני, משתעמם בקלות, זקוק לחופש ותנועה מתמדת, מעניין, הפרעות קשב וריכוז קלות.

החכמה הקדום – מהו הידע הנסתר, הקדום העוזר לי בחיי? איך אני משתמש בו הכי טוב עבורי? מהו הידע הקדום? מפתך מספרת על אדם שזקוק לפעול בתוך מסגרת משפחתית. אדם הזקוק לחברת בני אדם ובמיוחד לבני משפחה. אדם הזקוק להשתייך לקבוצה המשפחתית שלו, אותה יוכל לשרת בנאמנות ולדאוג לכל מחסורם.      

איך להשתמש בו? מומלץ להתחבר לבני המשפחה המורחבת להנהיג אותם,  ליצור תחושת שייכות משפחתית ומסגרת משפחתית צמודה. מומלץ להתחבר לאנשים בעלי חיבור אישי בין בני אדם,  השואפים לצדק ויושר. אנשים האוהבים תרבות עשירה,  האוהבים לבלות בחיק המשפחה. מומלץ להימנע מפעולות שיפגעו בבני המשפחה. מומלץ  להימנע מקשר עם אנשים תלותיים או חסרי יציבות היודעים  רק לקחת ולא יודעים לתת.

מהו המשפיע התנכ"י "שלמה"?

מספר 6 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתואר שלמה כמנהיג וחכם בתחום המשפחתי. אדם אהוב ואוהב הפועל בתחום הזוגי והמשפחתי כפי שחוכמתו באה לידי ביטויה במשפט שלמה – בה בחן את הרגש האימהי ואהבה האין סופית. 

ה"שלמה" שבך הצליח לבטא את הקשר והשייכות המשפחתית של האדם והסביבה תוך כדי חשיבה גאונית בתחום.


 

להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן


להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן


להאזנה לשעה השלישית לחץ כאן

השירים שהושמעו בתוכנית:

אף פעם לא תדעי - שלמה ארצי

מילים ולחן: שלמה ארצי

מיני מקסי - מייק בורשטיין

מילים: דידי מנוסי, לחן: נורית הירש

ג'ו עמר - שיר השיכור

מילים ולחן: ג'ו עמר

יהורם גאון - איפה הן הבחורות ההן

מילים - יוסי גמזו לחן - עממי רוסי

שלושרים על גשר הירקון מי מפחד מגברת לוין

מילים: יהונתן גפן לחן: שלום חנוך

חבורת רננים - הבו לנו יין

מילים ולחן: מתתיהו שלם

רביעיית מועדון התיאטרון - רחוב פנורמה

מילים: חיים חפר, לחן: עממי מקסיקני

גאולה גיל - מדוע הזברה לובשת פיג'מה

מילים: ע. הלל, לחן: דובי זלצר

מיקי גבריאלוב גברת מגונדרת

מילים: מיקי גבריאלוב, לחן: עממי

להקת אילון – פלאפל

מילים: דן אלמגור, לחן: משה וילנסקי

יהורם גאון - שלום לך ארץ נהדרת

מילים: סטיב גודמן, לחן: סטיב גודמן

העופרים שיר שמח

מילים: יעקב אורלנד, לחן: מרדכי זעירא

                       

                              יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית

                                                              קטלוג העשייה שלי


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה