יום שני, 6 בדצמבר 2021

זוהר פיינרו - מומחה בשיווק ומכירה - בונה מסרים מדויקים להצעת ערך עסקית. 06.12.2021

 בס"ד

זוהר פיינרו - מומחה בשיווק ומכירה - בונה מסרים מדויקים להצעת ערך עסקית.

 
במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו ביום שני, ביום שני, ח' חנוכה, ב'  בטבת ה'תשפ"ב 06 בדצמבר 2021 זוהר פיינרו - מומחה בשיווק ומכירה - בונה מסרים מדויקים להצעת ערך עסקית.

זוהר מומחה בשיווק ומכירות מלווה עסקים קטנים ,מטפלים ופרילנס בשיפור ביצועי מכירה ,העבודה נעשית בשני מישורים בפן הטכני  בביצוע מכירה ובפן המנטלי שם הוא בודק מה חוסם אותם לשפר את ביצועי המכירה .

אחת ההתמחויות שלו היא בניית מסר/הצעת ערך עבור שירות /מוצר בצורה קצרה מדוייקת ועניינית הגורמת ללקוח להתעניין במוצר אף לסגור .

ייחודיות המודל ה"פיץ" נעוצה בכך שהוא לוקח את כל המרכיבים החשובים בקבלת ההחלטה אצל אדם ובונה את ההצעה בהתאם ולכן המודל מייצר אחוזי סגירה גבוהים.

יש כמה מרכיבים בקבלת ההחלטה עלנו להתייחס כאשר אנו מציגים  מסר .

ראשית אדם מקבל החלטה עד 3 דקות , ולכן להצעה אסור לחרוג מטווח זמן זה . בנוסף לקוח מחפש מידע ענייני ופשוט על מנת להקל על שני מנגנוני ההחלטה הקיימים  בבני האדם  אצלו נימוק (שכנוע פנימי)  ורציונליזציה (מתן צידוק הגיוני גם למידע לא הגיוני) עבור המידע המוצג ולכן 80% מהמידע יופיע בתחילת ההצעה .

שאלות כמו מה המוצר ואיך הוא נעשה  יעזרו ללקוח להחליט . המודל מיובא מארה"ב ומי שבנה אותו הוא ברנט פינווידיק, מפיק על בתעשיית הסדרות הפופולריות בעולם כגון לרדת בגדול .הכרישים , המרוץ למיליון ועוד. בעזרת מודל זה  פידוויק הצליח לשווק סדרות והפקות רבות לאולפנים הגדולים בתעשייה .

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב לזוהר?*

מה שמשך את זוהר להיעזר במודל הוא היכולת לבנות הצעה בצורה אופטימלית .

החשיפה לשיטה נתנה לזוהר מענה על חוסר הדיוק שליווה אותו בתחומים רבים בחיים בהם לא היה מדויק לעצמו ולמסר שלו. זוהר מעיד: "כל פעם שאני נצמד להנחיות אני מגלה כמה עומק אני מקבל מהשיטה ואיזה סדר פנימי היא עושה לי וכאחד שעבר מפחי נפש לא מעטים מצאתי את עצמי  להוט לעזור לאחרים על מנת לשפר את איכות החיים שלהם".  זוהי השליחות של זוהר בתקווה לגרום  אושר לאחר.

מוסיף זוהר ואומר: "לכן אני מזמין אתכם להאזין לתוכנית בו אלמד איך תוכלו לבנות מסר מדויק היכול לשמש אתכם בכל פרויקט שתרצו לקדם החל ממוצר, ראיון עבודה, שיחה עם מנהלים ועוד. מסר נכון הוא כל ההבדל היכול לייצר הצלחה בתקשורת בינאישית".

*מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית של זוהר?*

מפת עץ החיים מתארת אדם שייעודו להיות מלך המשפחה. להקים משפחה ולהיות ביתי, לאהוב ולהעניק לילדיך. לפעול בצדק, בהרמוניה, באיזון ובמוסר. להיות מעורב חברתית, לשרת ולדאוג לזולת בקהילה ובמשפחה, לארח, לשלב בין אנשים, לחנך, לפעול למען פיוס ושלום. המשפיע התנכ"י שלמה המלך, מתאר אדם שאוהב בני אדם. אדם בעל חוש צדק מפותח, בעל תבונות הנובעות מהרגש. אדם יצירתי, אינטליגנטי, וורבלי, חייכן, שמח, לשמח אחרים, חביב, נחמד, מקסים, זהיר, אופטימי, לחשוב חיובי, לעוזר לזולת, להאמין, לתת אמון בזולת, לאהוב, להיות ישר, הרפתקן, בעל כושר אלתור.

 

היה מעניין... מוזמנים להאזין.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

להאזנה לשעה השלישית לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

יהודה פוליקר – דברים שרציתי לומר

מילים: יענקל'ה רוטבליט, לחן: יהודה פוליקר

דודו פישר - א יידישע מאמע

מילים ולחן: ג'ק ילן ולב פולק

ישי לוי – את

מילים ולחן: עמיר בניון

חוה אלברשטיין – כמו צמח בר

מילים: רחל שפירא לחן: נחצ'ה היימן

אמיר דדון – לבחור נכון

מילים ולחן: אמיר דדון, אלדד ציטרין

ליאונרד כהן – גירסה עברית – הללויה

תרגום : קובי מידן .

מחכה – ריטה

מילים: ריטה, לחן: עידן רייכל

יהודה פוליקר – קצר פה כל כך האביב

מילים: דויד גרוסמן    לחן: יהודה פוליקר

שלמה ארצי – אומרים ישנה ארץ

מילים: שאול טשרניחובסקי, לחן: שלמה ארצי

רבקה זוהר – על כפיו יביא

מילים: יורם טהרלב, לחן: יאיר רוזנבלום

שלמה ארצי - ירח

מילים ולחן: שלמה ארצי

חוה אלברשטיין - את תלכי בשדה

מילים: לאה גולדברג, לחן: חיים ברקני


 יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית


                                                              קטלוג העשייה שלי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה