יום שני, 22 באוגוסט 2022

שחר דוד - מחבר הספר "צומת לב" המחבר בין מוח ללב 22.08.2022

 בס"ד

שחר דוד - מחבר הספר "צומת לב" המחבר בין מוח ללב

 
במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו ביום שני, כ"ה באב ה'תשפ"ב 22 באוגוסט 2022, את שחר דוד - מחבר הספר "צומת לב" המחבר בין מוח ללב. סופר ומלווה רגשי, הקורא להזכיר לאנשים את האמונה באהבה והתנועה בדרך אל שביל הלב.

 

באחד האמשים אני פותח את לשונית ההודעות בכרטיס הפייסבוק של רדיו קסם. מצאתי פניה מאת שחר וכך הוא כותב: " שלום רדיו קסם. אני רוצה להתראיין אצלך ולספר על האומץ שלי לחלום. הגעתי מאחוזה באזור השרון ועברתי לגור באוהל בבקעת הירדן בעקבות האהבה. אני רוצה לשתף את הסיפור האישי שלי ואיך מתוכו נברא מדריך ייחודי שמחבר בין מוח ללב. אני בסיום כתיבת הספר שלי ובמקביל נמצא בהדסטארט להוציא אותו לאור! תודה לאל שאפשר לחלום. אשמח לקבל הזדמנות להציג את הלב בשידור חי". הסתקרנתי ופניתי אל שחר לקבל מידע נוסף.

 

וכך מספר לנו שחר: " היו לי דאגות טורדניות, פחדים ומערכות יחסים בהן לא מבינים אותי או ב-2 מילים חור בלב. נעתי בין להיות סגור בחדר לבין להתאים את עצמי לתבניות, ציפיות ודרישות חברתיות. בין 2015 ל-2019  עברתי לפחות 3 חוויות שטרפו את קלפי חיי. קודם כל קלטתי שהחיים שלי רצים בלופ של מערכות יחסים כושלות. לראשונה העזתי להשמיע את קולי ובכך פתחתי מערכת יחסים פנימית עם עצמי. היום אני מאמין באהבה, והיא מאמינה בי. היו לי תמיד שאלות על החיים, חיפשתי תשובות בכל מקום. ברור לי כעת שכל התשובות נמצאות בתוכך". מוסיף שחר ושואל: "האם אתה בוחר להרגיש? או שאתה מגרש את הרגשות שלך?" ומשיב: "יש גשר שמחכה לך, הגשר לליבך. מתוכו נולד שגר - זה בך, דרכך."

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב לשחר?*

אם אתה רוצה בכל זאת יותר - שחר טוען שכאשר תמצאו את האות - אז תבינו את המציאות. זו למעשה פריצת המטריקס שלכם . את מה שגילה ויצר עטף לתוך "צומת לב" שהוא גם סיפור אישי, וגם מדריך מעשי לאזן את הראש החושב שלכם, ולגלות את השפע והקסם שנמצא ממש כאן מתחת לאפכם. הספר הזה הוא מסע חיים של שחר עליו הוא עובד כבר למעלה מ- 5 שנים וכיום בהתרגשות ונשימה, שחר נמצא בתהליכי הכתיבה המשמחים של הספר הצפוי לראות אור בנובמבר 2022. בזכות המסע הזה ובעקבותיו שחר מזמין אתכם לפגוש את האהבה שבכם, את שורש נשמתכם, את להבת תאומכם - בחירת ליבכם.

מוסיף שחר ואומר: "לפני שהלב נפתח ומתרחב - בוא נעשה סדר בראש! בשביל איזון במחשבות שלך - יצרתי את מודל 'עץ החיים השלם'. מה הוא על קצה המזלג ואיך בעצם הוא עובר ממני אליך".

'עץ החיים השלם' לפי תיאוריה של שחר הוא מפת מודעות להבנת תופעות חיים ובראשן ההשלמה שלכם איתכם - במילים אחרות, הוא מלמד אותכם לאמץ את עצמכם בדיוק כמו שאתם כולל מה שלא טוב לכם בתוככי עצמכם. כשהמוח ברגיעה, הלב מתעורר. כשהלב מתעורר, החיים נפתחים. 

*מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית של שחר דוד שפילמן?*


מפתו מספרת על אדם שבאפשרותו להיות אדם חברותי. אדם השואף להנהיג. אדם שאפתן, יצירתי, מציב מטרות ויודע להשיגן. אדם ממוקד מטרה, יוזמתי, בעל מרץ ונחוש בדעתו. אדם ספונטני. אדם הזקוק למרחב, פועל כאש בוערת. אדם אמיץ, מעשי, ביצועי ופעלתן. אדם אהוב על הבריות. אדם וורבאלי, כריזמטי, מסגרת משפחתית חשובה עבורו. נפתח רגשית ונפשית לקרובים אליו. לומד ומרחיב אופקים. עוזר מרצון לאחרים, מתחבר לרוחניות, פועל למען החברה והזולת. 

 אדם הנותן הערכה גבוהה לאנשים חכמים ומשכילים שיש בסיס איתן לדבריהם. שמך הפרטי המאופיין ע"י מזל טלה, מתאר אותו כבעל כישורי מאסטר, המורה האוניברסאלי, בעל נתינה ללא גבולות, רוחני ברמה גבוהה.

 

היה מעניין... מוזמנים להאזין.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

להאזנה לשעה השלישית לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

בסוף זה הלחן - חנן בן ארי

מילים ולחן: חנן בן ארי

אילנית - אהבה היא שיר לשניים

מילים: עדנה פלג, לחן: אלדד שרים

תנו לנו יד ונלך - עירית דותן

לחן- יעקב הולנדר, מילים- צביקה זליקוביץ

אל הדרך – הגבעטרון

מילים: מיכאיל דודין, לחן: ואסילי סולוביוב סדוי, תרגום: יורם טהרלב

צביקה פיק לפעמים חלומות מתגשמים

מלחין: צביקה פיק, מחבר: מירית שם-אור

דורית ראובני האיש מן הבקעה

מילים: חיים חפר, לחן: מוני אמריליו

מתי כספי - ברית עולם

מילים: אהוד מנור לחן: מתי כספי

אהבה - יהורם גאון שר עובדיה חממה

מילים ולחן :עובדיה חממה

חנן בן ארי - החיים שלנו תותים

מילים ולחן: חנן בן ארי

יחד – להקת גאיה

מילים: איילת ציוני וגילי ליבר, לחן: גילי ליבר

יגאל בשן - יש לי ציפור קטנה בלב

מילים: יגאל בשן ויוסי בנאי, לחן: יגאל בשן

דנה אינטרנשיונל – ניצחתי

מילים: דני דותן, לחן: אלי אברמוב


           יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית


                                                              קטלוג העשייה שלי

                             כתבה שהתפרסמה עלי בעיתון השקמה חולון




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה