יום שני, 13 בפברואר 2023

גלעד פולק – יזם, מרתוניסט ומנהל סניף חולון במעוף 13.02.2023

 בס"ד

גלעד פולק – יזם, מרתוניסט ומנהל סניף חולון במעוף

 


במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו ביום שני, ביום שני, כ"ב בשבט ה'תשפ"ג 13 בפברואר 2023, כבכל יום שני, ברדיו קסם, 106 FM בין השעות 11:00 ל 14:00 את גלעד פולק – יזם, מרתוניסט ומנהל סניף חולון במעוף.

 

בואו להאזין לסיפורו של גלעד פולק, יזם, שחקן נשמה, אבא ל-8 מאמן ריצות ארוכות ומרתוניסט שמנהל את הפעילות היזמית והעסקית מטעם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה באמצעות מעו"ף באזור חולון, אזור ובת ים.

 

מספר גלעד: " הסיפור שלי הוא סיפור של לב ונשמה. ילד שגדל בבית לאיש צבא קבע שלא היה הרבה בבית. ומצא עצמו הרבה פעמים מטפל בבית מגיל צעיר בצביעה, תיקונים קלים, עזרה בבית. ילד שובב, סקרן, עם חוש יזמות שהגיע ככל הנראה מעצם המציאות שלו כילד".

בהסטוריה של גלעד, עשיה חינוכית וחברתית עם תרומה לקהילה במסגרת תנועת בני עקיבא כחניך, מדריך, וקצת קומונר...עוזר קומונר.. ועם אהבה לאנשים, לטבע, ליצירה.

 

לאחר תקופה ממש קשוחה בחיים אחרי השמנה, עומס בבית עם 8 ילדים,
והרגשה שהוא הולך ודועך, קרא גלעד כתבה על בחור שהיה 130 ק"ג עם פוסט טראומה ממלחמת לבנון הראשונה שהחל לרוץ, ריצות מרתון ופתח קבוצת ריצה עבור אנשים שחוו פוסט טראומה ונכי צה"ל.

 

גלעד החליט להצטרף. חייו החלו להשתנות. מבטטה שעלתה עוד 12-15 ק"ג, הפך לרץ למרחקים ארוכים. אחרי 3 מרתונים מלאים החליט ולפתוח בעצמו קבוצת ריצה בלוד, עיר מגוריו.

באותה תקופה הכל השתנה – יכולת ההתמדה שלו, הפניות שלו לבית ולילדיו, מצב הרוח עלה, גלעד חווה הצלחה בהתמדה בעשייתו במקומות בהם פעל וכמובן הגיע לתפקיד אותו הוא עושה עד היום במעו"ף כמנהל סניף חולון מזה קרוב ל-6.5 שנים. את זאת הוא עושה בהצלחה מרובה.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב לגלעד?*

גלעד מספר: "אני אדם שאוהב לעזור לאנשים, רגיש לסביבה, אני זוכר שכילד ונער בכל סיטואציה הייתי מצליח להכנס לנעלי האדם שמולי ולהבין אותו לעומק. זה גם היה לי לרועץ לעיתים כי שמתי את עצמי בצד ללא מחשבה. ועם השנים למדתי לאזן בין הדברים".

 

גלעד אוהב ויודע לעשות חיבורים בין אנשים, תהליכים, מאמין בחיבור הכוחות יחד ולא בפירודם ואלו שיקולים שמניעים אותו בהרבה החלטות. לא לכרות את האיבר החולה אלא לעשות כל מאמץ לרפאו ולחבר למכלול הגוף מלא החיים. גלעד מאמין שזו גישה של יזם. יזם המחפש ובוחן איך להפוך יש מאין ולחבר אליו מתוך זריעת אופטימיות ויוזמה את כלל המרכיבים מסביב.

 

השירות לאנשים, ההקשבה הם חלק מהות אצלו. לקוחותיו במעוף מעידים על כך שבשניות נוצר חיבור עמוק בינם לבינו. שיחות שיזמים ובעלי עסקים משתפים אות במשהו שלראשונה הם משתפים עם אנשים כי הם מרגישים בטוחים במחיצתו.

כיום גלעד מנהל את סניף מעוף חולון ב-6.5 השנים האחרונות. סניף  האחראי על אזור חולון, אזור ובת ים.


גלעד מנהל צוות מסור שמסייע ליזמים ובעלי עסקים לקבל סיוע מטעם הסוכנות לעסקים קטנים בינוניים במשרד הכלכלה – באמצעות מעו"ף. על-מנת להתקדם ביזמות, בעסק, במחיר מסובסד ושירות ברמה גבוה יחסית לסיוע ממשלתי.

 

גלעד אוהב את האנשים שהוא עובד איתם. את היזמים, את בעלי העסקים, את עובדות הסניף ואפילו גם את נציגי הרשויות.

 

*מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית של גלעד ברוך פולק?*



מפתך מספרת על אדם שייעודו להיות עצמאי, מנהל, סמנכ"ל, מנכ"ל, מפקד, לעסוק בפרסום, יחסי ציבור, משחק, במה, אמרגנות, חוק ומשפט (שופטים, עו"ד, מגשר). מרצה, מאמן אישי, מנהל ארגון, כספים ויועץ. להנהיג ולהיות מלך ברעיונות. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להיות שאפתן, לקבוע מטרות, להתמקד בהן ולהשיגן. להיות יוזם, נמרץ, נחוש, אמיץ, מעשי, פעלתן, חרוץ, זריז, יעיל, ביצועי ויצירתי. לנהל, לארגן, להיות וורבלי וכריזמתי.

 

מפתך מספרת על אדם המעריך אנשים שלא משנה מה גילם, אשר שומרים על נפש שובבה, שמחה, קלילה, שיודעים לקחת דברים בקלות ולראות את הצד החיובי של הדברים. מעריך אנשים סקרנים, מתלהבים. מעריך יצירה וביטוי עצמי.

 

מפתך מספרת עליך ששמך הפרטי מחזק בך את התכונות המאסטר. אדם הלומד ומלמד. אדם מקורי מיוחד ולא שיגרתי. מנהיג מבטן ולידה. אדם שאחריו הולכים באש ובמים. אדם בעל יכולת לברוא מציאות. אדם המשתלב בכל מקום ובכול תחום. אדם האוהב לעמוד על במה. עובד תוך כדי תנועה, חי תוך כדי תנועה וחושב תוך כדי תנועה. אדם המייצר וממציא דברים ופועל כאש היצירה. 

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

להאזנה לשעה השלישית לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

ניגון הנשמות – חנן בן ארי

מילים ולחן: חנן בן ארי

קולולם | מחוזקים לעולם - אברהם טל

מילים ולחן: אברהם טל

גשם

מילים ולחן: מאיר בנאי

בין קודש לחול - שולי רנד ואמיר דדון

מילים: שחר הדר, לחן: אמיר דדון

לבחור נכון אמיר דדון

מילים ולחן: אמיר דדון, אלדד ציטרין

אברהם פריד וישי לפידות - עלה קטן

מילים ולחן: ישי לפידות

דוד ד'אור ותומר הדדי - שיר למעלות - מתוך שירת רבים 3 תהילים

מילים: מתוך תהילים, לחן: דוד ד'אור ותומר הדדי

אריק סיני - סיבה טובה

מילים: אהוד מנור לחן: מתי כספי

אנשים טובים באמצע הדרך – רוחמה רז

מלים ולחן: נעמי שמר

גלי עטרי – בראשית

מילים ולחן: דון מקלין תרגום: רחל שפירא

יהורם גאון - יש לי חלום

מילים: יחיאל מוהר לחן: משה וילנסקי

שולי נתן ונחמה הנדל - מי האיש

מילים : תהילים ל"ד לחן : חיים-ברוך חייט


           יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית


                                                              קטלוג העשייה שלי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה