יום שני, 20 במאי 2024

קרן הומל אלון - יזמת סדרתית ומרצה 20/05/2024

 בס"ד

קרן הומל אלון -  יזמת סדרתית ומרצה



במסגרת תוכניתנו "מדברים רדיו" אירחנו ביום שני, י"ב אייר ה'תשפ"ד, 20 במאי 2024, את קרן הומל אלון , יזמת סדרתית ומרצה. קרן, מנהלת סוכנות דיגיטל. סייעה ל-3000+ עסקים, בעיקר בפריפריה, לבנות נוכחות דיגיטלית. מתנדבת לקידום מנהיגות כלכלית וחברתית אצל בני נוער. משלבת נשים שעסקיהן קרסו בגלל מילואים של בן הזוג בתוכניותיה. בשיחה על: קידום הכלכלה הישראלית זוהי  שליחות חיי.

קרן מגיעה מעולמות טכנולוגיים בהם הנוכחות הנשית דלה מאוד. כסטארטאפיסטית בתחום הפינטק ומנהלת בית תוכנה, קרן פוגשת מעט מדי נשים בסביבתה.

 

סוכנות הדיגיטל ובית התוכנה שלה הוא עסק בן 20 שנים כמעט. קרן סייעה ליותר מ-3000 עסקים במהלך השנים לבנות תוכניות שיווק ונוכחות דיגיטלית מצליחה.

 

עיקר לקוחותיה הם עסקים קטנים ובינוניים וקרן מתגאים בסיוע שלה לקדם בעיקר את הפריפריה של ישראל. באופן אישי, קרן מתנדבת כבר עשור בעמותת יוניסטרים ופועלת לקידום מנהיגות כלכלית וחברתית בקרב בני נוער שהם בעיניה עתיד המדינה שלנו.

 

קרן הומל אלון היא יזמית סדרתית, מרצה מוערכת, דמות מעוררת השראה, ואישה מלאת תשוקה שפועלת ללא לאות לקידום עסקים קטנים בישראל. עם ניסיון של 30 שנה בתחום השיווק, מתוכן 20 שנה בניהול סוכנות דיגיטל ובית תוכנה, קרן ליוותה מעל 40,000 עסקים קטנים בדרכם להצלחה.

קרן מאמינה עמוקות בכוחם של עסקים קטנים להוות מנוע צמיחה משמעותי לכלכלה הישראלית, וחזונה הוא להעניק להם את הכלים והידע הדרושים להם כדי לפרוח ולהשפיע.

לשם כך, קרן פיתחה תוכנית ייחודית בת 90 יום המשלבת תכנים מקצועיים, הדרכות טכנולוגיות וליווי אישי צמוד. התוכנית, המועברת באמצעות אפליקציה ייעודית ותמיכה קבוצתית, נועדה להקנות לבעלי עסקים קטנים הרגלים שיווקיים יעילים שיאפשרו להם להגדיל את המכירות שלהם בטווח הארוך.

בכל מחזור של התוכנית קרן מצרפת מספר עסקים של בנות זוג של מילואימניקים. נשים שהעסק שלהן קרס בגלל המחויבות שנדרשה לבית ולילדים על הכתפיים שלהן בלבד.

 

*מה חשיבותה של התוכנית היום ?*

קרן אינה מסתפקת רק בליווי עסקי. היא פעילה נמרצת בקידום מנהיגות כלכלית בישראל, הן ברמה המדינית והן ברמה העסקית. היא מנהלת סטארטאפ פיננסי (WhoPaze) ומתנדבת בעמותת יוניסטרים, שם היא פועלת לקידום מנהיגות כלכלית וחברתית בקרב בני נוער.

בנוסף, קרן היא דוגמה ומופת לשוויון מגדרי בעולם העסקים. כאישה הפועלת בתחום טכנולוגי שבו נוכחות נשית דלה, היא פועלת לקידום נשים בעסקים וחושפת אותן לעולם הדירקטוריונים.

 

קרן הומל אלון היא לא רק יזמית מצליחה, היא גם אישה, אמא, ובת זוג. היא מלאת סבלנות, סקרנות, וסערה, ותמיד שואפת להגיע רחוק יותר. היא מאמינה בכוחו של חינוך לשינוי, ופועלת ללא לאות ליצירת מציאות שבה לכל בעל או בעלת עסק קטן בישראל תהיה היכולת לפרוח ולהשפיע.

לכן, קרן הומל אלון היא דמות מעוררת השראה לכל מי שחולם להגשים את חלומותיו ולהפוך את העולם למקום טוב יותר.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב לקרן?*

 

קרן היא יזמית מנוסה עם 30 שנות ניסיון בשיווק, שסייעה לאלפי עסקים קטנים לצמוח.

היא פיתחה תוכנית ייחודית שתעניק לכם כלים מעשיים להגדלת המכירות בטווח הארוך.

קרן היא דוגמה ומופת לשוויון מגדרי בעולם העסקים ופועלת לקידום נשים.

היא מאמינה בכוחכם להצליח ותעניק לכם את ההשראה והידע הדרושים לכם כדי להגשים את חלומותיכם.

 

אל תפספסו הזדמנות ללמוד מאחת הנשים המובילות בישראל בתחום היזמות והשיווק!

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

 להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

הפרברים - החולמים אחר השמש

מילים: יורם טהרלב, לחן: סשה ארגוב

צביקה פיק - לפעמים חלומות מתגשמים

מלחין: צביקה פיק, מחבר: מירית שם-אור

רוחמה רז - חלומות

מילים: רחל שפירא, לחן: יאיר קלינגר

אלו דברים שעלי אהובים - רבקה רז ועדנה גורן

מילים: אוסקר המרשטיין ,לחן: ריצ'ארד רוג'רס, נוסח עברי: עפרה אליגון

עפרה חזה - מישהו הולך תמיד איתי

מילים: רמי קידר, לחן: אפי נצר

יהורם גאון - יש לי חלום

מילים: יחיאל מוהר, לחן: משה וילנסקי

                  

                        יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית


                                                              קטלוג העשייה שלי



 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה