יום שני, 24 ביוני 2024

יוסי זיידה עוזר ראש העיר חולון לשעבר 24/06/2024

 בס"ד

יוסי זיידה עוזר ראש העיר חולון לשעבר



במסגרת תוכניתנו "מדברים רדיו" אירחנו ביום שני, י"ח סיוון ה'תשפ"ד, 24 ביוני 2024, את יוסי זיידה, עוזר ראש עיריית חולון במשך 12 שנים, אשר פעל במסירות ובמקצועיות למען הקהילה. יוסי גישר בין הציבור ללשכת ראש העיר, פתר בעיות והקשיב לתושבים. תפקידו התאפיין בהכלה, חשיבה חיובית והיכרות עמוקה עם השטח, והותיר חותם עמוק על הקהילה.

בשיחה על: מנהיגות מהשטח והשפעה קהילתית

יוסי זיידה, דמות מופת בחינוך ובהדרכה, הוא איש ספורט בנשמתו ומחנך במהותו, שסיפור חייו משקף מסלול מיוחד ומרתק של דבקות במטרות, מסירות ותשוקה לתחום החינוך הגופני. דרכו של יוסי בעולם החינוך מתחילה כבר בילדותו בשכונת מגוריו, שם היה הנער שהוביל את משחקי הכדורגל והכדורסל המקומיים, ולימד את חבריו לבצע צעד וחצי בכדורסל וקליעת ניתור. אהבתו לספורט לא הייתה תחביב בלבד, אלא ייעוד שהוביל אותו לאורך כל חייו.

 

במהלך שירותו הצבאי נחשף יוסי לעולם ההדרכה והספורט באופן רשמי, כאשר שירת כמד"ס (מדריך ספורט) בגדוד שריון. תפקיד זה פתח בפניו את הדלתות לעולם החינוך הגופני, תחום שהפך למרכז חייו גם לאחר השחרור מהצבא. למרות שלא נמשך ללימודים אקדמיים פורמליים, נוכחותו המשמעותית בשדה החינוך הגופני נבעה מהתשוקה האמיתית והמקצועיות שפיתח בתחום.

 

לאורך שנים רבות, יוסי פעל כמורה לחינוך גופני במספר בתי ספר בחולון, בהם תיכון אילון, תיכון קוגל ובית הספר כצנלסון. תחושת השליחות והמסירות שהביא עמו לכל שיעור ופעילות, הפכו אותו לדמות אהובה ומוערכת בקרב תלמידיו ועמיתיו. מעבר לעבודתו כמורה, ניהל יוסי במשך 15 שנה את המתנ"סים בשכונות תל גיבורים וג'סי כהן, שם פעל כמנהל מרכז ספורט ומנהל מתנ"ס, והשאיר חותם משמעותי בקהילות אלו.

 

נקודת ציון חשובה בקריירה של יוסי הייתה כאשר ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הציע לו לכהן כעוזר ראש העיר. תפקיד זה לא הגיע ממקום פוליטי, אלא נבחר על בסיס כישוריו המקצועיים והכרתו העמוקה עם השטח והקהילה. במשך 12 שנה, שימש יוסי כעוזר ראש העיר, תפקיד בו התמודד עם מגוון רחב של תחומים ואתגרים. כישוריו הבולטים, כמו הקשבה, הכלה, ויכולת פתרון בעיות, באו לידי ביטוי באופן מוחשי בתפקידו זה.

 

אחד מההישגים המרשימים של יוסי היה ניהול קייטנת אנגלית בשכונת תל גיבורים במשך שבע עשרה שנים. הקייטנה, שהביאה סטודנטים מארצות הברית ללמד אנגלית לילדי השכונה, הפכה לאחד המפעלים החינוכיים המוערכים והמשמעותיים באזור. סיפור מרגש הממחיש את השפעתו החיובית של יוסי על חיי רבים הוא הסיפור על אחד החניכים מהקייטנה שהפך לעובד בשגרירות האמריקאית, וזכר את תרומתו של יוסי לאורך השנים.

 

יוסי מספר בגאווה כי תפקידו כעוזר ראש העיר היה הזדמנות מדהימה להיות במקום משמעותי, שבו הוא יכול היה לגשר בין הציבור ללשכת ראש העיר ולסייע לתושבים בשכונות השונות. תחושת השטח, ההיכרות העמוקה עם הקהילה והיכולת להקשיב ולהכיל, ליוו אותו לאורך כל הדרך וסייעו לו בכל תפקידיו.

 

באופן שבו פעל בחייו, יוסי זיידה השאיר חותם עמוק ומרגש על הקהילה בה פעל. הסיפור שלו הוא סיפור של מחויבות, אהבה לתחום הספורט והחינוך, והיכולת לראות את האנשים מאחורי התפקידים. הוא הפך לדמות מופת בעיני רבים, ודוגמה לחינוך ולהדרכה מתוך אהבה ותשוקה אמיתית.

 

*מה חשיבותה של התוכנית היום ?*

תוכנית הרדיו עם יוסי זיידה היא יותר מאשר שיחה; היא חלון אל נשמתה של קהילה וחינוכה. באמצעות הראיונות והסיפורים האישיים של יוסי, המאזינים נחשפים למסע חיים עשיר בערכים של הקשבה, הכלה ומסירות. התוכנית מדגישה את החשיבות של מנהיגות מהשטח ואת הכוח שיש לאנשים לפעול למען קהילתם. הסיפורים של יוסי מעוררים השראה ומעודדים מעורבות חברתית וחינוכית. עבור המאזינים, זו הזדמנות נדירה לשמוע על השפעתו של איש חינוך וספורט אמיתי, שחייו מוקדשים לשיפור חייהם של אחרים. הצטרפו אלינו לתוכנית שמחברת, מעוררת ומעניקה תקווה.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב לזהבית?*

כדאי לעצור הכל ולהקשיב ליוסי כי סיפוריו מציעים תובנות נדירות מהשטח, חוויות מעוררות השראה ושיעורים לחיים על מנהיגות, הקשבה והכלה. יוסי מביא נקודת מבט ייחודית ומעשית, שמעשירה את החשיבה ומחזקת את הקשר בין האדם לקהילה.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

החלונות הגבוהים - אינך יכולה

מילים: יורם טהרלב, לחן: שמוליק קראוס

הדודאים והפרברים - תלבשי לבן

מילים ולחן: נעמי שמר

אריק איינשטיין - העיר הלבנה

מילים ולחן-נעמי שמר

ריקה זראי - גן השקמים

מילים: יצחק יצחקי, לחן: יוחנן זראי

אילנית ארץ ארץ

מילים, לחן ועיבוד : שייקה פייקוב

ים השיבולים – הגבעטרון

מילים: יצחק קינן, לחן: חיים אגמון

                

                        יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית

                                                  קטלוג העשייה שלי



יום שני, 17 ביוני 2024

משה ירונסקי - סודות הרדיו מאחורי הקלעים 17/06/2024

 בס"ד

משה ירונסקי -   סודות הרדיו מאחורי הקלעים



במסגרת תוכניתנו "מדברים רדיו" אירחנו ביום שני, י"א סיוון ה'תשפ"ד, 17 ביוני 2024, את משה ירונסקי המספר על   סודות הרדיו מאחורי הקלעים. משה ירונסקי, מנהל רדיו קסם 106FM , חולם להקים מוזיאון תקשורת ייחודי בישראל. הוא אספן ציוד טכני ישן ומפיק סרטים, ומסור לשימור ההיסטוריה היהודית.

בשיחה על: החלום הגדול - מוזיאון התקשורת הישראלי

משה ירונסקי, איש בעל חזון מבת ים, נושא בליבו חלום עצום - להקים מוזיאון לתקשורת שאין כמותו בישראל. משה, מנהל תחנת הרדיו קסם בחולון 106FM, אשר מאחוריו עומדים עשורים של עשייה בלתי פוסקת.

כבר מילדותו בבני ברק, נמשך משה אל המורשת היהודית וההיסטוריה. בבית הספר למד תורה, היסטוריה ומלאכה, ולמד מאנשי הוראה שהשפעתם ניכרת בו עד היום. כשהגיע לצבא, התגייס ללהקת הנח"ל כטכנאי קול וחשמלאי תאורה, שם עבד לצד אמנים כמו אפרים שמיר וירדנה ארזי. שירותו בלהקה היה חוויה מעצימה ומלאת השראה, שבזכותה למד להתמודד עם אתגרים טכניים ולמצוא פתרונות יצירתיים בתנאי שטח קשים.

לאחר שחרורו מהצבא, הצטרף לקול ישראל ושימש שם כטכנאי בכיר ומנהל תיאום. הוא היה חלק משידורים חיים היסטוריים כמו ביקורו של סאדאת בארץ, ויצא לשידורי חוץ במקומות שלא נחשף אליהם קודם. המפגשים עם אנשים מעניינים והיכולת לספר את סיפורם דרך הרדיו העניקו לו תחושת שליחות עמוקה.

משה לא עצר כאן. בשנת 1992 הקים בית כנסת לצעירים ליד ביתו בבת ים, מקום שהפך למוקד קהילתי חשוב. הוא חובב קריאת טקסטים יהודיים לשבת ונובר בספרי הקודש שלו, עוסק בסיפורי חסידים ומעמיק בלימוד יהדות. בינתיים, חלומו להקים מוזיאון לתקשורת הולך ותופס צורה.

כבר בשנת 1985 התחיל משה לקדם את רעיון הקמת המוזיאון הארצי לתקשורת, רדיו, טלוויזיה, מדיה ועיתונות. הוא רואה במוזיאון זה לא רק דרך להנצחת העבר, אלא גם אמצעי להעברת המורשת לדורות הצעירים וליצירת מקום של נוסטלגיה למבוגרים. הפגישות עם גורמים ממשלתיים והמאמצים הבלתי נלאים הביאו לכך שבשנת 2019 התקבלה החלטת הממשלה לשמר את האולפנים ההיסטוריים של קול ישראל בתל אביב.

מאז שנת 1977 אוסף משה ציוד טכני ישן של שידורים ומשדרים. בין הפריטים הנדירים שברשותו ישנו טייפ שהקליט על חוט תיל וחלק מהמשדר הראשון ששידר בארץ בשנת 1932. הפריטים הללו אינם רק אוסף אישי אלא חלק מהיסטוריה חיה שראויה להישמר ולהיות מוצגת לדורות הבאים.

בנוסף לאוסף המרשים, משה הפיק בשנת 2006 סרט תיעודי על העיירה קוריץ באוקראינה, מקום מגוריו של אביו ניצול השואה. הסרט, ששודר בערוץ הראשון, הוא תיעוד מרגש של מורשת המשפחה והקהילה היהודית בעיירה. משה בחר לכנות את סרטו בשם הטעון "אם אשכחך קוריץ, תשכח ימיני", שם הקושר את זיכרון השואה ומוראותיה, חורבן בית ראשון שארע בשנת 586 לפני הספירה.

למרות עידן הטכנולוגיה והרשתות החברתיות, משה מאמין כי לרדיו יש עדיין מקום של כבוד. הרדיו, לדבריו, מעניק אינטימיות וחיבור ישיר עם המאזינים, ומאפשר להם לעסוק במגוון פעילויות במקביל להאזנה. תופעת הפודקאסטים, שכבשה את הרשת, מראה כי האזנה לתכנים מגוונים היא צורך חיוני בחברה המודרנית.

 

כיום, משה עובד על פרויקט חייו - המוזיאון לתקשורת. לאחר שנים של מאמצים וקשיים, הוא מלא תקווה שהמוזיאון יקום ויהפוך למוקד ידע והשראה. המוזיאון יספר את סיפורה של התקשורת בארץ וישמר את ההיסטוריה לדורות הבאים, ובו יוצגו הפריטים הנדירים שצבר במשך השנים. משה ירונסקי, באמונה עזה ובנחישות בלתי נלאית, ממשיך לפעול למען מימוש חלומו, ומאמין כי היום בו ייפתח המוזיאון הולך וקרב.

*מה חשיבותה של התוכנית היום ?*

 

התוכנית להקמת המוזיאון לתקשורת בראשות משה ירונסקי היא בעלת חשיבות רבה שכן היא שואפת לשמר ולהנציח את ההיסטוריה המרתקת של התקשורת בישראל. המוזיאון יהווה גשר בין דורות, יאפשר לדור הצעיר להכיר ולהבין את התפתחות התקשורת מהעבר ועד ההווה, ויעניק למבוגרים מקום לנוסטלגיה ולהוקרת העבר. בנוסף, המוזיאון ייתן במה למורשת התרבותית והטכנולוגית של המדינה, יחשוף פריטים נדירים ויוצאי דופן מההיסטוריה של השידור בארץ ויהיה מוקד השראה ולימוד לאנשי תקשורת ולחובבי ההיסטוריה. תוכנית זו מדגישה את חשיבות שימור המורשת והחינוך לדורות הבאים.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב למשה?*

כדאי למאזינים לעצור ולהקשיב למשה ירונסקי כי סיפורו האישי המרתק ושאיפותיו הגדולות ממחישים את הכוח של נחישות, אמונה והתמדה. משה הוא דמות מעוררת השראה, שחייו שזורים בהיסטוריה של התקשורת בישראל, מהשירות בלהקת הנח"ל ועד לניהול תחנת רדיו. חזונו להקים מוזיאון לתקשורת משקף את מחויבותו לשימור המורשת והעבר התרבותי של המדינה. הסיפורים שהוא חולק מלאים בחוויות יוצאות דופן, אתגרים טכניים ופתרונות יצירתיים, וכל מפגש עמו מציע הצצה מרתקת לעולם התקשורת ולמאמצים לשמר את ההיסטוריה שלה למען הדורות הבאים.

 

להאזנה לתוכנית לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

להקת הנח"ל – מחרוזת שירי פלמ"ח

מלים ולחן: מחברים שונים

א יידיש מאמע – אנריקו מסיאס

מלים ולחן: ג'ק ילן ולב פולק

אריק אינשטיין -שלוש ארבע לעבודה

מילים: אריק איינשטיין, לחן: שם טוב לוי

אריק לביא – הקטר

מילים: חיים חפר, לחן: יוחנן זראי

גשר הירקון – הגביע

מילים: יורם טהרלב, לחן: נחצ'ה היימן

שלמה ארצי - הרדיו הישן

מילים ולחן: שלמה ארצי

תיסלם - רדיו חזק

מילים: דורי בן זאב, יאיר ניצני, יושי שדה ויזהר אשדות

לחן: יאיר ניצני ויזהר אשדות

                 

                        יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית

                                                  קטלוג העשייה שלי

יום שני, 10 ביוני 2024

צבי ואילון אבני - צלילים וצבעים משתלבים 10/06/2024

בס"ד

צבי ואילון אבני -  צלילים וצבעים משתלבים

במסגרת תוכניתנו "מדברים רדיו" אירחנו ביום שני, , ד' סיוון ה'תשפ"ד, 10 ביוני 2024 את צבי ואילון אבני -  בתוכנית על צלילים וצבעים משתלבים. דמיינו עולם שבו מוזיקה וגרפיקה מתמזגות ליצירת חוויות אמנותיות מרהיבות. טכנולוגיות חדשניות פותחות אפשרויות יצירתיות חדשות, ומעניקות חיים חדשים לצלילים ולגרפיקה. הצטרפו למסע מרתק בסימפוניה של אמנות!

בשיחה על: עולם שבו צלילים וצבעים יוצרים קסם אמנותי!

דמיינו עולם שבו מוזיקה וגרפיקה ממוחשבת מתמזגות ליצירת חוויה אמנותית מרהיבה. ציורים קמים לתחייה לצלילי מוזיקה, ויצירות מוזיקליות מקבלות צורה וצבע בתמונות מרהיבות.

 

טכנולוגיות חדשניות פותחות צוהר לעולם של אפשרויות יצירתיות חדשות. מלחינים מוצאים השראה ביצירות אמנות, גרפיקאים מונעים על ידי מוזיקה, וביחד הם יוצרים חוויות רב-חושיות ייחודיות.

המוזיקה מקבלת עומק חדש דרך אנימציות וסרטים, והגרפיקה מקבלת חיים חדשים דרך צלילים ורגשות. זהו עולם שבו הדמיון הוא הגבול היחיד, ורק אנו יכולים לחלום לאן יוביל אותנו עתיד היצירה.

הצטרפו אלינו למסע מרתק בעולם של מוזיקה וגרפיקה ממוחשבת, שם צלילים וצבעים משתלבים זה בזה ויוצרים סימפוניה מרהיבה של אמנות!

 

צבי אבני אשר נולד בשם הרמן יעקב שְׁטֶיְינְקֶה (Hermann Jakob Steinke') בזארבריקן שבגרמניה של ויימאר בשנת 1927, ועלה לארץ ישראל כילד ב-1935. את ילדותו ונעוריו עשה בחיפה. כשהיה בן 11 נחטף אביו, שהיה נהג משאית, בידי חוליית פורעים בקרבת הכפר אכזיב. גורלו לא נודע, ורק כעבור שבע שנים קיבלה אמו של אבני אישור מן הרבנות על הכרה בהיותו חלל. צבי חובק  70 שנה של יצירה מוזיקלית. אל המוזיקה הגיע בכוחות עצמו. הוא למד לנגן בכלים עממיים כמפוחית, מנדולינה וחלילית. באופן ספונטני החל לחבר מוזיקה כבר מילדותו. בגיל 96, צבי אבני הוא דמות ותיקה ומוערכת בנוף המוזיקה הישראלית. כבר 70 שנה הוא פעיל ביצירת מוזיקה בתחומים מגוונים, החל מהרכבים קאמריים קטנים ועד ליצירות סימפוניות רחבות היקף, כולל מוזיקה אלקטרונית. שמו ידוע ומוכר הן בארץ והן ברחבי העולם.

 

צבי לא הסתפק רק ביצירה מוזיקלית. לאורך חייו הוא היה מעורב באופן פעיל בתחום ההוראה, וכיהן כפרופסור למוזיקה, יו"ר איגוד הקומפוזיטורים בישראל, יו"ר הנהלת הנוער המוזיקלי הישראלי, מחבר מאמרים רבים בתחומי המוזיקה וחבר באגודות ציבוריות שונות.

 

כיום, כגמלאי, צבי ממשיך לכתוב מוזיקה לעיתים מזומנות, ומתפקד כיו"ר הנהלת הנוער המוזיקלי הישראלי. דמותו משמשת השראה לדורות של מוזיקאים צעירים, והוא מהווה מודל לחיקוי הן מבחינת יצירתיותו והן מבחינת תרומתו לקידום המוזיקה בישראל.

 

המוזיקה הבידורית והקלה יותר מוכרת ונגישה לציבור הרחב. עם זאת, המוזיקה האמנותית, אף שהיא מורכבת יותר, נותרת נגישה לאורך מאות שנים לאנשים בעלי "אוזן שומעת ולב פתוח". יצירותיו של אבני הן דוגמה מצוינת לכך. הן משלבות סגנונות שונים, מזרחיים ומערביים, מסורתיים וחדשניים, תוך שימוש בטכניקות חדשניות ונועזות. הן מעוררות רגשות עמוקים ומעוררות מחשבה, ומזמינות את המאזין למסע מוזיקלי מרתק.

 

אילון אבני, בנו, הינו מעצב גרפי שובר סטיגמות ומעורר השראה!‏. עולם העיצוב הגרפי פוגש את המציאות החברתית כשאילון אבני נותן קול למי שצריך אותו.

 

אילון אבני הוא לא סתם מעצב גרפי. הוא אמן חזון שמשתמש בכישוריו הייחודיים כדי לקדם שינוי חברתי משמעותי. כבר עשור שאילון מפנה את כישוריו לעבודה עם קהלים ייחודיים ובלתי סטנדרטיים, שם עיצוב גרפי הופך לכלי רב עוצמה להעברת מסרים חברתיים חשובים ולשינוי המציאות.

 

ראשית דרכו של אילון לא היתה סוגה בשושנים. אילון נולד בשנת 1986 בצפון תל אביב, בן זקונים למשפחה של אנשי תרבות. אמו הייתה עיתונאית ואביו מלחין ויוצר. למרות הקשיים המוטוריים והחברתיים שהתגלו אצלו בבית הספר היסודי, אילון גילה כישורים יוצאי דופן בתחום האמנות. במהלך שנת השבתון של אביו בניו יורק באמצע שנות ה-90, צייר אילון ציור של הרכבת התחתית, אותו מכר שנה לאחר מכן תמורת 100 דולרים. כמה שנים מאוחר יותר, הציור הוצג בתערוכת ציורי ילדים במגדל האמפייר סטייט.

 

אילון גדל בבית רווי אמנות ומוזיקה. אילון פיתח זיקה עמוקה לתחום האמנות החזותית. הוא עוסק בעיצוב, ציור וצילום, מבטא את עולמו הפנימי דרך יצירותיו. עבודתו האמנותית מאפשרת לו להתמודד עם האתגרים החברתיים והנוירולוגיים שהוא חווה, והיא מהווה עבורו שליחות להעלאת המודעות וההבנה בחברה. לקוחותיו מעריכים את רגישותו, סבלנותו ויכולתו המקצועית, המאפשרות לו להפוך חזון למוצר סופי, כל זאת במחירים נוחים.

 

אילון ידוע ביכולתו להקשיב ללקוחותיו ולהבין את צרכיהם העמוקים, תוך תרגום חזונם למוצר גרפי איכותי ומרגש.

 

עבודתו של אילון אינה רק יפהפייה, אלא גם בעלת משמעות עמוקה. איילון מאמין שעיצוב גרפי יכול לגשר על פערים חברתיים, לקדם שוויון ולתת קול לאלו שלא תמיד נשמעים. הוא שם דגש על עבודה עם עסקים קטנים וקהילות מיוחדות, ומאמין שכל קול ראוי להישמע.

 

אילון לוקח את לקוחותיו למסע מרתק של עיצוב גרפי חברתי, שם צבעים וצורות הופכים לכלי רב עוצמה לשינוי!

 

*מה חשיבותה של התוכנית היום ?*

תוכנית "צבי ואילון אבני - צלילים וצבעים משתלבים" מדגישה את חשיבות השילוב בין מוזיקה וגרפיקה ממוחשבת ליצירת חוויות אמנותיות מרהיבות. עם טכנולוגיות חדשניות, התוכנית פותחת עולם של אפשרויות יצירתיות חדשות, בו ציורים מתעוררים לחיים לצלילי מוזיקה ויצירות מוזיקליות מקבלות צורה וצבע. התוכנית מעודדת אמנים למצוא השראה זה בזה, וליצור חוויות רב-חושיות ייחודיות, המשנות את האמנות והתרבות כפי שהכרנו אותן.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב לצבי ואילון?*

מאזינים מוזמנים לשים הכל בצד ולהאזין לצבי ואילון מכיוון שהתוכנית "צלילים וצבעים משתלבים" מציעה חוויה אמנותית יוצאת דופן. השילוב המיוחד בין המוזיקה המרתקת של צבי אבני, מלחין ותיק ומוערך, לבין הגרפיקה הממוחשבת החדשנית של אילון אבני, מעצב גרפי פורץ דרך, יוצר עולם רב-חושי שאין דומה לו. החיבור בין הצלילים לצבעים פותח צוהר לעולמות של דמיון והשראה, ומאפשר למאזינים להתחבר לרגשות עמוקים ולחוויות אמנותיות שלא יישכחו. הצטרפו למסע מרתק וייחודי שבו האמנות והמוזיקה נפגשות ליצירת סימפוניה חזותית וצלילית מרהיבה.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

אסתר עופרים - שאני עימך

מילים: פנינה אבני, לחן: צבי אבני

אריק איינשטיין - יושב מול הנייר

מילים: אברהם חלפי, לחן: יוני רכטר

Musaico | "Mizmorei Tehilim" de Tzvi Avni

שלישיית גשר הירקון – הגביע

מילים: יורם טהרלב, לחן: נחצ'ה היימן

Woodwind Quintet: I. Allegro ma non troppo

חמישייה לכלי נשיפה – מאת צבי אבני

יהודה פוליקר – נד נד

מילים: יהונתן גפן, לחן: יהודה פוליקר

                   

                        יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית

                                                  קטלוג העשייה שלי