יום שבת, 3 בדצמבר 2016

בסוכרת אפשר לטפל גם אחרת - עם אילן עוז

בסוכרת אפשר לטפל גם אחרת - עם אילן עוז

"אות לאות תביע אומר" 28.11.2016  בין 12:00 ל 14:00 עם אילן עוז, המטפל בסוכרת במורה בלתי קונבנציונלית ומגיע לתוצאות. אילן מספר כי הצליח לטפל בדרכו בכ 700 חולי סוכרת ועוד היד נטויה.

באחד הערבים צדה אל עיני מודעה שפורסמה ב"שישבת" בעיתון ישראל היום מיום 02.09.2016 שבה היה כתוב "סוכרת לא אצלנו". 100% הבראה מסוכרת סוג 2 ואיזון סוג 1. נקודה למחשבה – סוכרת אינה מחלה כרונית – היא שיבוש בגוף שניתן לתקן ומהר". עם סניפים בכל רחבי בארץ. המפרסם – אילן עוז – מטפל אלטרנטיבי בסוכרת.
ידוע שסוכרת היא מגיפת המאה ה-21. בישראל יש 500,000 אנשים החולים בסוכרת ויש עוד כ- 500,000 נוספים החולים, אך אינם מכירים את התסמינים ואינם יודעים שהם חולים במחלה, שאינה כואבת. הסתקרנתי והזמנתי את אילן לתוכניתנו.

אילן מספר על עצמו "אני אילן, בן 54, תושב קריית שמונה - חליתי בסוכרת סוג 2 והבראתי לחלוטין.

בדיקות הדם הראשונות שלי נעשו ב- 31/3/2014, בה נודע לי על קיום המחלה, בנוסף לרמת כולסטרול גבוהה מאד, ורמת טריגליצרידים גבוהה אף כן. לחץ הדם שלי אף הוא לא היה תקין.

לאחר 3 חודשים השתנו בדיקות הדם שלי לרמה נורמטיבית.
לאחר 6 חודשים אף השתפרו. היום, אני בריא לחלוטין ע"פ אמות המידה של הרפואה הקונבנציונלית (הרגילה). לאחר החלמתי, החלטתי לעזור לאנשים להירפא מסוכרת".

נשמע מאילן על דרכו והתמודדותו עם הסוכרת, המגיפה העולמית וכיצד הוא מלמד ומלווה סוכרתיים בדרך הטיפול שהצליחה לו אישית.

מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית על אילן עוז?
מפת עץ החיים הקבלית
אילן עוז
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
אילן, כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי.

ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 8 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי], הקורא לך להיות מלך בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, רכושני, גשמי ואוהב כסף. אדם חזק ועוצמתי. אדם השואף ליציבות כלכלית. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני בכול תחום. אדם הנוטה לעסקים, נחוש, בעל רצון עז, מתמיד ובעל משמעת עצמית.  אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 7 המשויך לספירת דעת הנסתרת]  -  מזל דגים הקורא לך להיות אביר בהבנת נפש האדם, בעל ידע וחוכמה. בעל נטייה להעמקה במיוחד בתחומי הלימוד ומחקר. אדם בעל יושרה, שואף לשלווה ושלמות פנימית.

השר הוא מספר שמך הפרטי [מס' 1 המשויך לספירת בינה, המסמל באסטרולוגיה את מזל אריה], הקורא לך להיות שר ברעיונות. מנהל ועצמאי. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להפגין בטחון עצמי. להיות שאפתן ויצירתי. לקבוע מטרות ולהשיגן. להיות ממוקד מטרה, יוזמתי, נמרץ, נחוש, מעשי, פעלתן, חרוץ ואיש ביצוע. יעיל, יצירתי ומוכשר. לפתח כישורים וורבאליים. להיות אדם בעל כריזמה אישית. אדם אדיב, כישרוני. 

שירים שהושמעו בתוכנית
מתוק – יגאל בשן
אריק איינשטיין – לילה לילה
אריק איינשטיין - ואולי
אריק איינשטיין – פרח הלילך
אריק איינשטיין – אני ואתה נשנה את העולם
אריק איינשטיין - עטור מצחך זהב טהור
אריק איינשטיין – עין גדי
אריק איינשטיין - הן אפשר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה