יום שני, 12 בדצמבר 2016

מקומון השקמה הקול של הקהילה בחולון – עם שאול הרשטט

מקומון השקמה הקול של הקהילה בחולון – עם שאול הרשטט
"אות לאות תביע אומר" 12.12.2016 בין 12:00 ל 13:00 עם שאול הרשטט.
" עיתון "השקמה" היה הקול של הקהילה במשך שנים רבות והוביל את התקשורת הכתובה והמקומית בעיר חולון ובסביבתה.
שאול הרשטט הקים בשנת 1985 את רשת מקומוני "השקמה".
עיתון "השקמה" היה הקול של הקהילה במשך שנים רבות והוביל את התקשורת הכתובה והמקומית בעיר חולון ובסביבתה. אחד מהנושאים המרכזיים ששאול קידם באמצעות עיתונו היה פיתוח אזור התעשייה והמסחר בעיר. בעזרת פעולות משותפות עם גורמי עירייה שקיבלו ביטוי נרחב בעיתון, העלה את המודעות לנושא וקידם את חיי המסחר.

"
מספר שאול: "כל אזרח היה יכול להגיע אליי למשרד והדלת הייתה פתוחה, עזרתי באמצעות העיתון לכולם, בכל מה שיכולתי".

במקביל היה שאול פעיל לאורך השנים בתחומי קהילה וספורט בעיר, וגם אותם קידם ופרסם באמצעות המדורים השונים במקומון. הוא הקים מגזין נוער ייחודי שעסק בתחום הספורט והיה אהוב במיוחד על בני הנוער והצעירים. דורות של עיתונאים, מהטובים בימינו, עשו את צעדיהם הראשונים, התפתחו  וגדלו בעיתון "השקמה" בחולון, בהדרכתו ובהובלתו  של שאול.

הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו.

מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית על שאול הרשטט?
מפת עץ החיים הקבלית
שאול הרשטט
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
שאול , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .

ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 8 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי, בטארולוגיה קלף הכוח. הקורא לך להיות מלך בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, רכושני, גשמי ואוהב כסף. אדם חזק ועוצמתי. אדם השואף ליציבות כלכלית. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני בכול תחום. אדם הנוטה לעסקים, נחוש, בעל רצון עז, מתמיד ובעל משמעת עצמית.  אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.

וזו רק ההתחלה.... מוזמנים להאזין ויש עוד...

שירים שהושמעו בתוכנית
גן השקמים – ריקה זראי
הביתה – שושנה דמארי
צריף ישן – שלישית גשר הירקון
ארצנו הקטנטונת – הגבעתרון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה