יום שני, 5 בדצמבר 2016

עתידה פרנק - סבתא תידי – מלמדת"להיות מי שאת באמת"

עתידה פרנק - סבתא תידי – מלמדת"להיות מי שאת באמת"

"אות לאות תביע אומר" 05.12.2016 בין 13:00 ל 14:00 עם עתידה פרנק "סבתא תידי".
סבתא תידי היא המקימה והמנהלת של המיזם "סבתא תידי".
מספרת תידי: "לפני כשלוש שנים, כשנולדה אחת מנכדותיי, הרגשתי שזה הזמן שלי לקחת הפסקה של שנה מהעולם לטובת טיפול בנכדיי. במסגרת הטיפול שלי בנכדה הקטנה, הזדמן לי לתקשר עם מטפלות אחרות, חלקן סבתות כמוני, ובעקבות השיחות גילינו שיש לנו הרבה מן המשותף. בעיקר, אי-שביעות רצון כללית מהחיים. עם התרחבות הפעילות זיהיתי צורך ברור בהקמת מקום מסודר לנשים ב”גיל ההתבגרות השני”, שיענה על צרכיהן, יעניק תמיכה ועזרה, וישאף לשנות את אי-שביעות הרצון שלהן מחייהן כפי שהם".
במחקרים שערכה בשנתיים האחרונות, גילתה תידי את הסיבות לאותו חוסר שביעות רצון: מדובר בנשים בנות 50-60, שכבר בנו את משפחותיהן, הילדים פנו כל אחד ל לדרכו, והן נשארו לבד או עם בעליהן, בלי מטלות מעשיות ובלא כיוון חדש בחיים. הן לא ידעו מה לעשות עם עצמן, לא הייתה תכלית לחייהן, והדבר גרם למצב הרוח שלהן להידרדר, לפעמים ממש עד כדי ייאוש מהחיים.
וכך זיהתה תידי שליחותה: לעזור לכל אישה כזאת למצוא את עצמה ולהגיע לבהירות – מי היא באמת. לימים, צמד מילים זה הפך לסלוגן של המיזם: "סבתא תידי" – להיות מי שאת באמת.
נוסיף נגיעה במפתה הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייה ונספר על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתה.

הוספנו נגיעה במפתה הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייה וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם המסתתרים במפתה.

מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית על עתידה פרנק?
מפת עץ חיים קבלית
תידי פרנק
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
עתידה , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .
ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 7 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל דגים, בטארולוגיה קלף המרכבה]. הקורא לך להיות מלך בידע וחוכמה. אדם מחונן, נבדל, מתבודד, בעל נטייה להעמקה במיוחד בתחומי הלימוד ומחקר. אדם השואף למושלמות. אדם בקורתי, חשאי ונוקשה. אדם העלול לסבול מחרדות ודאגות. אדם השומר על פרטיות ומעדיף להיות לבד. אדם בישן, נאמן, יציב, אנליטי, שכלתני, בעל אינטואיציה טובה. אדם בעל יושרה, שואף לשלווה ושלמות פנימית. אדם שומר סוד, שומר חוקים ארציים. אדם המתחבר לאמונה ולדת.
המשפיע התנכ"י רבי "שמעון" בר יוחאי
מספר 7 על פי המשפיע התכנ"י/קבלי מתאר אדם כפי שמתואר רבי "שמעון" בר יוחאי (תלמידו של רבי עקיבא) כאדם חכם שידע לעמוד על במה ולהעביר את הידע והחוכמה שלו לאחר.  
בפן החיובי, ה"שמעון" שבך הצליח להביא לידי ביטוי את חוכמתו בכתיבת ספר הזוהר. הרבה לבטא את יכולת מנהיגותו באופן שנתן הכוונה לתלמידיו להעמיק בלימוד התורה.      

וזו רק ההתחלה....
מוזמנים להאזין וליהנות...

שירים שהושמעו בתוכנית
סבתא סבתא – ישראל יצחקי
אסתר ואבי עופרים – סינדרלה רוקפלה
אסתר עופרים  - הרדם נסיך שלי - Schlafe mein Prinzchen
אסתר עופרים – שיר ערש מאת באהמס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה