יום שבת, 3 בדצמבר 2016

להיות מעל לנסיבות החיים ולהפיק תוצאות עם ויקי

להיות מעל לנסיבות החיים ולהפיק תוצאות עם ויקי


"אות לאות תביע אומר" 28.11.2016  בין 14:00 ל 15:00 עם ויקי משל לביא, המלווה ומדריכה הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

ויקי מספרת "הסיפור האישי שלי מתחיל ביום שבו נודע לנו (לעידן בעלי ולי) שלבננו הבכור- אייל גור יש לקות שמיעתית. מהנקודה הזו מתחיל מסע. מסע שבתחילה בכלל לא הבנו את המשמעות שלו והמסע הזה הפך להיות מרכז חיינו". ויקי יצרה את "חברת ויקי לביא משל- הקסם שבמיוחד" ופתחה קבוצה בפייסבוק- הורים מגדלים ילדים מיוחדים באהבה. מרחב מכיל, אוהב ומחבק המיועד להורים לילדים מיוחדים, בית חם לפרוק בו, לשחרר קצת ולמלא מצברים.

נשמע מויקי את סיפורה מעורר ההשראה וניקח ממנו כלים ותובנות לחיינו אנו.

ויקי מצטטת בשמחה את הרב שלמה קרליבך שאמר: "שכל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו". מתוך ההבנה ש אנחנו אלה שמהווים השראה עבור הילדים שלנו, חשוב שנדאג להביא לידי ביטוי גם את עצמנו. כי אנחנו הכוח שלהם, והמקום שבו ההורים מקבלים תמיכה, מעצימים ומתעצמים זה המקום שמצמיח את האמונה והתקווה בקרב ילדינו".

ויקי מיישמת אמירה זו בעשייתה.

מה מספרת מפת עץ החיים על ויקי?
מפת עץ החיים הקבלית
ויקטוריה משל לביא
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ויקטוריה , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .

ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 2 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל סרטן]. הקורא לך להיות מלכה בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. להיות אדם רגיש, עדין, ותרן. להיות חברותי, שקט, מופנם, אמפאטי, שקול וצנוע. לזרום ולהתאים עצמך לאחרים. להתחבר לפן האימהי, להיות מכיל, מטפל ותומך. להיות מפנק, מעניק ושקט. אדם רגיש, מתחשב, אדיב, אחראי מסור ונאמן.

המשפיע התנכ"י "מרים" - מספר 2 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתוארת מרים מתאר את הרגש האימהי הפועם בכל אם ואחות, המסמל את האהבה ללא תנאי לבני האדם בכלל ולמשפחה בפרט. כפי שמרים הגתה את הרעיון לשים את משה בתיבה על מנת שלא ישליכוהו ליאור – שלא יהרגו אותו.  

בפן החיובי, ה"מרים" שבך הצליחה לבטא את רגשותיה האימהיים, את יכולת ההכלה המופלאה והפן הטיפולי ולבטא את מי שהיא כפי שפעלה על מנת להציל את משה.    

 ובתנ"ך כתוב: וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה אֲחוֹת אַהֲרֹן, אֶת-הַתֹּף--בְּיָדָהּ; וַתֵּצֶאןָ כָל-הַנָּשִׁים אַחֲרֶיהָ, בְּתֻפִּים וּבִמְחֹלֹת.  [שמות ט"ו כ' 20].

מרים כמשפיע התנכ"י מתוארת באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותה מזוהים עם תכונות בן מזל סרטן ומתאר אדם עוצמתי השומר ומגונן על משפחתו ובני ביתו בחירוף נפש.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 7 המשויך לספירת דעת הנסתרת]  -  מזל דגים הקורא לך להיות אבירה בהבנת נפש האדם, בעלת ידע וחוכמה. אדם מחונן, בעל נטייה להעמקה במיוחד בתחומי הלימוד ומחקר. אדם בעל אינטואיציה טובה. אדם בעל יושרה, שואף לשלווה ושלמות פנימית. אדם שומר סוד, שומר חוקים ארציים.

השר הוא מספר שמך הפרטי [מס' 4 המשויך לספירת בינה המסמל  באסטרולוגיה את מזל בתולה]. הקורא לך להיות שרה במסגרות ותהליכים. אדם יציב, דייקן, אנליטי וביתי. אדם חומרני, שמרן,  קפדן, מתמיד, ריאלי, יורד לפרטים, נאמן ובעל נטייה להיות עובד מצטיין. משקיען בתעסוקה ובכל הקשור לבית, מחובר לאדמה ולמציאות, חי בגבולות וחוקים. אדם עקבי, מסודר, מאורגן, אוהב ניקיון, סבלן ובעל משמעת עצמית. אדם בעל כוח רצון, נחוש, ויעיל הנוטה לפועל למען החברה.

המשפיע התנכ"י "יהושע" - מתאר אדם כפי שמתואר יהושע במקרא כמנהיג שידע להפוך באמצעות תהליכים רעיון להצלחה. 
בפן החיובי, ה"יהושע" שבך הצליח לבטא את היכולת האין סופית לייצר הצלחה ובמיוחד את יכולת המנהיגות הפיזית.      
ובתנ"ך כתוב: אָז יְדַבֵּר יְהוֹשֻׁעַ, לַיהוָה, בְּיוֹם תֵּת יְהוָה אֶת-הָאֱמֹרִי, לִפְנֵי בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וַיֹּאמֶר לְעֵינֵי יִשְׂרָאֵל, שֶׁמֶשׁ בְּגִבְעוֹן דּוֹם, וְיָרֵחַ, בְּעֵמֶק אַיָּלוֹן.  [יהושע י' י"ב]
יהושע כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל בתולה ומתאר אדם עוצמתי ביכולות חשיבתו וביכולות הביצוע שלו.

ויקי שמחה לשמוע את התיאור ואמרה כי אכן היא מזדהה עם הנאמר ועם האישים התנכי"ים החבויים במפתה והיא אוהבת להתחבר אליהם והם מהווים לה השראה.

שירים שהושמעו בתוכנית
עידן רייכל – לפני שייגמר
אריק איינשטיין – חופים
אריק איינשטיין – דוגית נוסעת
אריק איינשטיין - עוף גוזל





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה